MrDude Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Jeg skal kjøpe meg ram til mitt Abit IC7-G hovedkort med dual ddr porter... hvilket merke er best i forhold til pris og hastighet... Hovedkortet bruker ram på 400mhz (PC 3200) og jeg tenkte jeg skulle kjøpe 2 512 brikker... Er det noen som har noen erfaringer eller tips om hva jeg burde kjøpe? Endret 24. januar 2004 av MrDude Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Tja den beste 3200 brikken som jeg har prøvd er vell OCZ Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Skal du ikke overklokke minnet så blir det nesten samme hva du kjøper. Corsair, OCZ og Kingston er meget bra brikker. Skal du ha billige brikker som yter bra så er twinmos et bra valg. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Skal du ikke overklokke minnet så blir det nesten samme hva du kjøper. Corsair, OCZ og Kingston er meget bra brikker. Skal du ha billige brikker som yter bra så er twinmos et bra valg. Joda støtter den Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Joda geil er bra, de fleste 3200 brikker er det så om du skall ha 3200 se på timingene på dem og se i div tester hvordan de klokker om du skall det, det er vel disse to tingene som skiller klinten fra hveten her. Om du kjører et std oppsett vil du ikke merke noen serlig forskjell. Endret 24. januar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Corsair sin XMS Twinx er testet som en av de beste, men OCZ's minnebrikker er og i toppen. Men Corsair's minner er lettere og få tak i. Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg har twinmos. funker fett det. Det anbefaler jeg på det høyeste. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jepp, men en fordel om alle som annbefaler ram sier hvilket kort de er prøvd på da det er her prob ligger, et kort støtter noe et annet en annen brikke. Lenke til kommentar
codo Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har selv et Abit IC7-G og bruker 2x512 Twinmos brikker i Dual. Funker fett som fjell. Har ikke overklokket, og har heller ingen planer om det. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har et Soltek SL-75FRN2 RL med OCZ PC3200 Pl., og er kjempenøgd. Så er de kanon å se til. Har ikke begynt å OC(fikk nettopp HK), da eg glemte PCI/AGP lock og ødela HD og et 9700-kort i forrige uke, og prøver å ligge litt lavt i OC-landet for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå