_GLooM_ Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Når jeg prøve å installere jave spill får jeg feilmeldingen "Programmet lukket Childinstaller". Jeg har fått denne før også, men da formaterte jeg mmc kortet og da fungerte det bra etterpå, men nå kommer den igjen. Så jeg lurte på om det er noen som vet om det er murlig å fikse det uten å formatere. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Når jeg prøve å installere jave spill får jeg feilmeldingen"Programmet lukket Childinstaller". Jeg har fått denne før også, men da formaterte jeg mmc kortet og da fungerte det bra etterpå, men nå kommer den igjen. Så jeg lurte på om det er noen som vet om det er murlig å fikse det uten å formatere. Regner med du har N3650/6600/sx1 Sikker på at du har instalert riktig fil...? instalerte du jad eller jar? Lenke til kommentar
_GLooM_ Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 installerte så klart .jar og jeg er sikker på at jeg gjør det riktig. Hadde du lest overskriften så hadde du sett at det var en N6600 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hadde du lest overskriften så hadde du sett at det var en N6600 srry...er litt små trøtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå