gromgut32 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Ille nok at jeg ikke får åpnet bildene på mange websider, men nå er Skriften i explorer blitt så svær oxo???? Hva i all verden er det som gjør dette da?? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 View -> Text Size (Vis -> Tekststørrelse blir det vel på norsk) Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Ehrm....det fiksa jo teksten.. Men de bildene har jeg slitt lenger med....kjenner flere m problemet, men ingen som har løsningen...sukk... Lenke til kommentar
Konge Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Bilder som ikke vises fikses ved å sette ned den totale mengden informasjon som kan lagres i Tem Internet Files . Ser at jeg for tiden har i win2k 781MB men har vert borte i samme problemet før og måtte da sette ned dette litt . Prøv først å slette alt av temp filer + småkaker for så å teste før du eventuelt setter ned cachen . Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Temp internett filene mine slettes hver gang jeg lukker leseren. Vil ikke at det skal hope seg opp. Men sletta nå det som lå der og cookiesene,men er like ille. Størrelsen på max temp int. var på 1025 mb ho meg så jeg. Satte den ned til 260 etterpå,men er jo like langt ser jeg etter ett kjapt sveip på nett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå