[BiGG] Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Man burde vel egentlig ikke ta hensyn til 56 k brukere idag,de fleste har vel xdsl Hvis man enda sitter med et 56 k burde man vel ikke klage over at sidene er trege Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ein webside kan være "avansert" og likevel være rask å laste ned så lenge alt er optimisert. Er det din private side, så gjør korleis du vil. Men lager du ei side for eit firma som retter seg mot heile "markedet" så bør den være rask å laste ned. Husk at på verdensbasis så er det meir modem brukere enn xdsl/cable brukere... Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 ,27/01/2004 : 23:38]Man burde vel egentlig ikke ta hensyn til 56 k brukere idag,de fleste har vel xdsl Hvis man enda sitter med et 56 k burde man vel ikke klage over at sidene er trege Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 ' date='27/01/2004 : 23:38'] Man burde vel egentlig ikke ta hensyn til 56 k brukere idag,de fleste har vel xdsl Publiser tallene som bekrefter dette, samt link til kilden din takk. Hvis det er synsing så kan jeg gjerne bla opp en god del info som beviser at du burde holdt kjeft Hvis man enda sitter med et 56 k burde man vel ikke klage over at sidene er tregewot? Er du klar over hvor stor del av norges (jeg tar Norge for å være snill mot deg) befolkning som ikke har tilgang til dsl? Og av den delen som har tilgang, er du klar over hvor mange som faktisk benytter seg av tilbudet? Dino_ sa det egentlig best: Makan til arroganse og uvitenhet skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg kjenner en som satt med 56k modem frem til for to måneder siden... han bor 1km fra meg, og har hatt tilbud om xDSL like lenge som meg, men likelvel gadd han ikke å sette opp xDSL hjemme hos seg! altså trenger man ikke å ha xDSL selv om man bor i et område der det er tilgjengelig! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 fikk adsl i løpet av romjula... :/ Hadde 56k tilogmed september... så ISDN... så.. Hvis man enda sitter med et 56 k burde man vel ikke klage over at sidene er trege D-O-H!! ikke alltid man kan velge slik skjøl a vettu.. glupingen.. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 samme her. hadde 56k helt til 20. januar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå