Gå til innhold

Themes til P*00 eller 6600

Anbefalte innlegg

Har sett at det på de fleste forumer er en tråd hor du kan poste themes til telefoner. Så tenkte jeg skulle lage et her også. Men nå hvet jo ikke jeg hvordan jeg legger til en fil i posten :blush: , så hvis noen kunne forklart hvordan man gjør det så hadde det vært fint. Har et par themes til P900 som jeg gjerne vil dele :thumbup:

Så bare post dine themes(merk at det er kun themes du har laget selv som skal bli postet, ikke noe du stjeler fra en annen side)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva slags software bruker man for å lage themes til 6600 da?

Kunne godt tenkt meg å lage en theme, men vet ikke hva jeg skal bruke..

Du kan laste ned et fra nokia.com, men det er bedre software enn det og, men det koster penger.

T

ripod(drittet) støtter såklart ikke .utz filer så jeg får ikke uploada themet mitt. Får prøve å laste det opp til home.no serveren min senere

Lenke til kommentar
Du kan laste ned et fra nokia.com, men det er bedre software enn det og, men det koster penger.

Akkurat HVOR på nokia.com finner jeg dette?

Kan du ikke bare zippe fila, eller gi den en annen extension?

Så kan du heller skrive en liten notis om at filen må renames for at den skal funke... ? Enkelt og greit :D

Endret av jendor
Lenke til kommentar

T

ripod(drittet) støtter såklart ikke .utz filer så jeg får ikke uploada themet mitt. Får prøve å laste det opp til home.no serveren min senere

Mener du det italienske møkka programmet? Nei, jeg syns nokia programmet er bedre.

Lenke til kommentar

T

Mener du det italienske møkka programmet? Nei, jeg syns nokia programmet er bedre.

Italiensk? det er kommet på engelsk og da. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...