alexio Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Har firstmile, og har i et års tid vært strålende fornøyd. Men den siste måneden ligger uplaod hastighet på utrolige 348kbps mot tidligere 640. Firstmile begrunnet det som støy på linja. Jeg kjørte en upstream-test, den sa at linja støyet 6 db(a), noe jeg har forstått er en del.. "relative capacity occupation: 100%" Hvorfor hadde jeg 640 kbps opp like før jul, mens jeg nå har lusne 348? Er det kulda eller liknende? Synes uansett 50% linjetap er uakseptabelt, kunne like godt hatt ngt (). Så jeg lurer litt på om det er noe jeg kan gjøre, noen opplevd det samme el.l? mvh alexio Lenke til kommentar
alexio Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 *bump* Ingen som vet noe om dette? Et utrolig kjedelig fenomen, spesielt ettersom jeg virkelig trenger de siste 300.. --alexio Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Eneste muligheten du har er vel at en montør flytter deg over til et annet ledningspar mellom deg og sentralen. Vet ikke om de vil gjøre dette.. det må du i så fall snakke med Firstmile om. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 noe jeg også i grunn lurer på er hvorfor det går fra å være en helt fin linje (640 kbps, rundt 20% støy, hva nå enn det betyr) til en råtten linje (348 kbps, 100% støy), uten at jeg har flyttet så mye som en kabel? Skal sette meg ned og snakke ut om dette med firstmile, jeg får jo ikke det jeg betaler for.. --alexio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå