alphadec Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hidden and dangerous 2 må ver en av de beste "First person shoot" men og en av de spill som aldri skulle ha kommet nå, tror disse folka bak denne skulle ha jobbet!!!!! litt mer. For makan til (bug farm) enn dette skal du lete lenge etter half life 2 (pre beta) er jo stabil i forhold til hd2. Fatter ikke at det mulig og selge noe slikt som dette før du kan spille dette så på du patch den til 1.04 før i det heltatt er mulig og komme noen vei. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 jeg spiller den første versjonen, og runna det helt fint, jeg la ikke merke til noen store bugs, bare at folka dine noen ganger er litt dumme Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ingen bugs på min heller, kan du nevne noen av de du har? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Flere spilleanmeldelser har nevnt dårlig AI, og noen få bugs. Ellers greit. Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Når jeg hører ordet "AI", tenker jeg FarCry! Gleder meg vilt Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Rart, har spillt gjennom HD2 ett par ganger nå, og har aldri kommet over en eneste større bug, eller små irritasjons bugger. Så er jeg nå heller ikke av den typen som ser på spillet gjennom forstørrelses glass for å finne bugs. Ikke let etter bugs, da finner du alltids noe som ødelegger spillopplevelsen. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Spilt gjennom det jeg ogsaa...ingen store bugs i det hele tatt..fjor aarets spill for meg Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Må si meg enig med flere her. Jeg har også spilt gjennom H&D 2 flere ganger, uten å finne store bugs. Men det kan sikkert oppleves forskjellig. Jeg slet med "Vietcong". Kan ikke spille det enda. Etter 5 forskjellige patcher, henger fortsatt spillet seg. Flere kamerater spiller det uten en eneste feil. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 jepp, jeg har opplevd at noen spill ikke liker pc'en min Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Det som er så kjekt med konsoller. Der trenger de bare å teste spillet på EN konfigurasjon, virker det da, så virker det alltid. Men med PC-spill må de testes på 1000 forskjellige hardware-oppsett for å luke ut alle mulige bugs. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Det som er så kjekt med konsoller. Der trenger de bare å teste spillet på EN konfigurasjon, virker det da, så virker det alltid. Men med PC-spill må de testes på 1000 forskjellige hardware-oppsett for å luke ut alle mulige bugs. Der er du inne på noe. Med PC spill er det nesten alltid noe som kan gå galt. Med ett eller annet. Men du verden så glad jeg er i PC`n. Ville ikke byttet den ut med noen som helst konsoll. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Bruk autopatching-systemet og last ned 1.03. Den patchen fikser ganske mye. Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Ingen bugs på min heller, kan du nevne noen av de du har? OK eksempler på bugs. Level 1-4 går heilt greit, men så kommer du til "spaggetti airport level 5 første brett i nord afrika. Uten noen patch : - Du finner ikke denne "flight route til denne tyske general" uansett hvor du leiter, hvis du patcher til 1.03 så skal den ligge på det store bordet inn til høyere etter rollebanen. Men det gjør den ikke hvis du ikke har patcha - Gå opp trappa opp på taket, da kommer du ikke opp det er ingen ting som stopper deg det er som og gå i en vegg, men opp kommer du ikke - inn gangen over taket med alle tak posisjoner med maskin gevær. Prøv nå og gå ned trappa. nederst i trappa du kommer ikke helt ned samme prob som opp omtrent som og gå i en vegg. - Etter du har skutt alle mekanikere i hangaren så prøver du sprenge disse 2 flyene. 1. Ved og plassere tnt på flyene så vil spillet krasje samme hvergang, selv om du løper ut. 2. granat er eneste måte selv uten patch. PATCH 1.03.0: - Nå vil du finne disse dokumenter med flighmap til denne general, de ligger på dette bordet som nevnt. - Nå har jeg løst alt uten om en ting "remove all oposition" dvs du skal skyte alle fientlige soldater. Men dette er gjort så regner med dette er enda en bug. Så hvordan jeg skal komme meg igjenom dette brett vet ikke jeg. - Så siste bug jeg har langt merke til, ta denne mercedes lastebil gjør i enden av rullebannen her vil du få følgende opplevelse: Ved slutten av rollebanen fins det ikke noen ting av ting på rullebannen så PANG det er omtrent som og treffe en vegg. Jeg har spilt mye men makan til dette har jeg aldri sett. Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Bruk autopatching-systemet og last ned 1.03. Den patchen fikser ganske mye. Autopatch pathcer deg til 1.02 1.03 må du hente selv, det er også kommet en 1.04. Fixer det meste!!!! hehe nei. syns sund på de med modem som har kjøpt dette har patcha 100mb nå!!. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Når det gjelder Hidden & Dangerous 2, er det også artig å merke seg at noen kaller det "dårlig AI" eller "bugs" når det i virkeligheten er litt for bortgjemte features. F.eks. har jeg lest omtaler som klager på at forkledning ikke virker, men som tydeligvis ikke er klar over "mistanke-meteret". Likeledes klager folk over lagkamerater som ikke vil høre på kommando, selv om det kommer av at de alt har fått en kommando, og vil fortsette med denne helt til de får beskjed å avbryte. Ah, nei, H&D2 er gromt. Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Når det gjelder akkurat det brettet bruker jeg jeepen, og kjører helt rundt på høyre side. Kjører du for langt mot høyre sprenges du av miner (tror jeg det er) Har faktisk opplevd å bli stoppet i en trapp, men det var i "stamsund"(ikke helt riktig geografisk og klimatisk gjengitt men...) Det viste seg at sikkerhetsprogrammene mine forårsaket henget. Så aldri noe mer til det problemet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 jeg løp etter en fyr som jeg skulle skyte, men så forsvant han inn i veggen og var borte på et annet kart var det en som sank ned i jorda så jeg måtte restarte (så ikke at han forsvant, men stemmen hans var slik at det verket som om jeg sto oppå han... kanskje han løp inn i en vegg og gjemte seg han også? Men stort sett er spillet helt ok Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Husker H&D 1 var like buggy... d er nok varemerket deres... WE CREATE CRAP BEYOND IMAGINATION! Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Husker H&D 1 var like buggy... d er nok varemerket deres... WE CREATE CRAP BEYOND IMAGINATION! Ifølge Illission site så skal de lage de beste spill i verden!... LOL. Når gjelder Hd2 så ha jeg nå spilt dette brett 5 ganger og jeg kommer ikke videre, jeg uninstall nå!!!. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Autopatch pathcer deg til 1.02 1.03 må du hente selv Autopatcha 1.03, jeg... det er også kommet en 1.04. Har du link til den? Jeg kan ikke finne den... Endret 26. januar 2004 av Opus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå