Crack Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Frozen Demon Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 De har spill der også ser jeg. Billige de og, men det som irriterer meg er det at jeg ikke klarer og finne ut hvor mye det koster i frakt til Norge. Derfor har jeg ikke giddda og bestilt noe. Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Bestilte fra disse før jul og fikk mine varer like kjapt som om det skulle ha vært sendt fra norge. Anbefales på sånne ting som bøker, men ville ikke brukt de for ting som kan gå i stykker. Reklamasjon til utlandet er alltid noe herk. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 venter på noen bøker derifra jeg og. ang. priser på frakt så står det på egen side... blir noen kroner, men hva er alternativet når jeg skal ha så sære bøker og i tillegg 2... ikke noe bokklubbens Anne holt her i gården nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå