Sitronade Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg har en data på 556mhz 128ram p3..skal snart få ny men uansett... Hovedkortet og skjemkoret er så skjelden å finne så gammelt så jeg skal ikke nevne det ...Jeg har en venn som har dårligere data og min er så laggy som f***.Så jeg lurer på om noen vet om det er p.g.a jeg har det på hele tia..jeg mener jeg lar det stå på dag og natt...Håper noen kan svare meg..Takk... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hvor lenge siden er det du formaterte eller reinstallerte windows? Kan være en ide å rydde opp litt i fil kaoset Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 spesielt hvis du har en litt eldre versjon av windows, noe jeg regner med at du har på den maskina der. Uansett, hvis den har blitt merkbart treigere enn før, så er fredrikrb's tips et godt et. Hvis du har en nyere versjon av windows, kan det holde med en liten scan med noe slikt som f.eks. AdAware. Windows-bokser har uansett godt av en gjenfødelse en gang i blant. Sikkert mange som mener dette ikke er tilfelle med nyere versjoner, men kall meg isåfall gammeldags. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 spesielt hvis du har en litt eldre versjon av windows, noe jeg regner med at du har på den maskina der. Uansett, hvis den har blitt merkbart treigere enn før, så er fredrikrb's tips et godt et. Hvis du har en nyere versjon av windows, kan det holde med en liten scan med noe slikt som f.eks. AdAware. Windows-bokser har uansett godt av en gjenfødelse en gang i blant. Sikkert mange som mener dette ikke er tilfelle med nyere versjoner, men kall meg isåfall gammeldags. w0rd! Er uansett deilig med en frisk start, mye drit man får når man surfer\laster ned ting... @Sitronade: ville tatt format jeg, eller så hadde RolloThomasI et ganske godt råd. Kjør AdAware. søk på forumet og du vil finne url for download;P Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Joda! Takk! Jeg skal gjøre det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå