Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei har kjøpt meg en ny pc men får det rett og slett ikke til å funke :mad: !!! Så da har jeg laget meg et lite nytt oppsett :) Så for og ikke drite meg ut så spør jeg dere: "er dette et godt oppsett?" :roll:

MSI K8T NEO-FIS2R

Amd athlon 64 3000+

Seagate Barracuda S-ata 120 gb

Shappire Radeon 9800 pro

Corsair TWINX1024-3200LL DDR-DIMM 1024MB

Kit w/two matched CMX512-3200LL DIMMs

EnermAX 431 W WHISPER SERIES

Resten har jeg selv bare så det er sagt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser bra ut det der , men for sikkerhetsskyld gå på hklevrandøren sin side og sjekk opp ang hvilke minnebrikker det takler , disse via kortene er sære.

De står ikke oppført da :blush:

Så det betyr at de ikke vil funke?

Endret av Buchern
Lenke til kommentar

Nei det betyr det ikke men mange sliter med å finne riktige brikker til disse kortene selv måtte jeg prøve 3 forskjellige på asus k8v der funka ikke ocz og twinmos 512 men twinmos 256 funka. har også lest om at andre har problemer, men det kan se ut som at de fleste tar corsair, uten å garantere dette.

Lenke til kommentar
Det oppsettet er nydlig. Er 99.99% sikker på at de ram brikkene funker, tror ikke AMD ville sendt dem med test chippene om de ikke funket:)

Men ser du har de samme minnebrikkene jeg skal kjøpe bortsett fra det er pro versjonen. Er disse mye bedre?

Lenke til kommentar

Det har vert litt hovedpine med Corsair minnebrikker vet jeg. Du vil ikke merke noen froskjel fra high end minne til sånn "vanlig" kvalitets Winbond (Corsair bruker faktikist Winbond) siden minne kontrolleren er intern i CPUen.

Har sjølf Golden Dragon fra Geil, funkerer utmerket.

Simon

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det har vert litt hovedpine med Corsair minnebrikker vet jeg. Du vil ikke merke noen froskjel fra high end minne til sånn "vanlig" kvalitets Winbond (Corsair bruker faktikist Winbond) siden minne kontrolleren er intern i CPUen.

Har sjølf Golden Dragon fra Geil, funkerer utmerket.

Simon

Ut ifra hva jeg har hørt, skal Corsair funke best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...