Gå til innhold

T610, 6 mnd garanti?

torMAD

Anbefalte innlegg

Hmm jeg leste på forumet "P900 ødelagt!, Kamera har klikket."

Jeg har en T610 som bare sluknet nå mens jeg jobbet ute på båt. (lærling)

Anyways. Mobiltelfen lå på lugaren min og da jeg var ferdig fra jobben så gikk jeg inn på lugaren og skulle til og sjekke moben. Da så jeg at den hadde skrudd seg av.. :scared: Prøvde og skru den på igjen men jeg fikk ikke engang en reaksjon :cry:

Det har ikke gått 6 mnd siden kjøpet. Har jeg da rett på helt ny mobil?

Mobile har ikke blitt mistet eller dunket osv osv. men dekselet (det som dekker batteriet) har blitt bøyd en eller annen gang når den lå i lommen min...

Håper jeg får ny, hvis ikke så bah :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm jeg leste på forumet "P900 ødelagt!, Kamera har klikket."

Jeg har en T610 som bare sluknet nå mens jeg jobbet ute på båt. (lærling)

Anyways. Mobiltelfen lå på lugaren min og da jeg var ferdig fra jobben så gikk jeg inn på lugaren og skulle til og sjekke moben. Da så jeg at den hadde skrudd seg av.. :scared: Prøvde og skru den på igjen men jeg fikk ikke engang en reaksjon :cry:

Det har ikke gått 6 mnd siden kjøpet. Har jeg da rett på helt ny mobil?

Mobile har ikke blitt mistet eller dunket osv osv. men dekselet (det som dekker batteriet) har blitt bøyd en eller annen gang når den lå i lommen min...

Håper jeg får ny, hvis ikke så bah :no:

hvis du jobber som lærling på båt burde du ha en vannsikker mobil(n5100,5210)

Lenke til kommentar

Jeg skulle ha forsikring når jeg kjøpte den (kjøpte med netcom abb.) men jeg kunne ikke få forsikring fordi jeg kjøpte med youngtalk, hvis du skal kjøpe forsikring med netcom så må du kjøpe activetalk eller no slikt. :thumbdown: ¨

Jeg har ikke no behov for en vanntett mobil fordi mobilen ligger bare på lugaren mens jeg jobber. dessuten så er ikke ROV operatører så mye ute der det er våt alltid :thumbup:

Det jeg lurte på var bare om garantien ville være gyldig... den burde være det?

Lenke til kommentar

Du har 12 mnd garanti, selger kan prøve å rette feil 1 gang, oppstår akkuratt samme feil igjen får du ny.

Dette er kjent at den ikke slår seg på, det er faktisk bare sw som skal til. Stikk innom hvilket som helst SE verksted, vet ikke hvor du bor, men i Oslo, Mobilfikser´n i Nygata mellom Oslo City og Storgt fikses dette på 30 min... Garanti er en fin ting, så langt det ikke er ekstremt fuktig i båten da

Lenke til kommentar
Jeg skulle ha forsikring når jeg kjøpte den (kjøpte med netcom abb.) men jeg kunne ikke få forsikring fordi jeg kjøpte med youngtalk, hvis du skal kjøpe forsikring med netcom så må du kjøpe activetalk eller no slikt. :thumbdown: ¨

Jeg har ikke no behov for en vanntett mobil fordi mobilen ligger bare på lugaren mens jeg jobber. dessuten så er ikke ROV operatører så mye ute der det er våt alltid :thumbup:

Det jeg lurte på var bare om garantien ville være gyldig... den burde være det?

Jeg har forsikring på mitt Young Talk abonnement...

Men søstera mi skulle også ha det når hun kjøpte sin... Men de i butiken gjorde ne feil eller noe så hu fikk det aldri, hu har young talk. men de sa at hu fikk forsikring da..

Lenke til kommentar

ja jeg vet. men det er en forsikring som dekker... blablabla shit og ingenting :( Den forsikringen er ikke verdt papiret den står på... hvis du leverer den inn til repp så skylder di bare på fuktskader anyways... :realmad:

Den forsikringen jeg snakker om dekker fuktskader og slag osv og er en skikkelig bra forsikring... med det unntaket at du må ha active talk el.l :(

skal se om jeg kan finne en forsikring som dekker vannskader også :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...