nkrystad Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Har tenkt å kjøpe en litt bedre musematte nå. Er det noen av dere som har en av de tre mattene Ricochet 2.52 Ash/Lava/Magma fra EverGlide? Hvordan funker den sammen med en optisk mus? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg ville heller kjøpt IntelliMouse 3.0 pluss Icemat Black til 350 kroner Her Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Eller MX700 og fUNC 1030. Func matta funker fint på optisk Lenke til kommentar
KAS Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Ærlig talt, det må da være mulig å svare på spørsmålet hans uten å drive reklamering for sin personlige favoritt-matte? Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 BLå 20kr på clasohlson! det er musematte d Skal du ha i pro serie kjøp Func. har hørt fra en del nerder at everglide mattene ikker så gode. men det er bare rykter. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg anbefaler blå tøymatte til omkring 20kr for bruk med IE 3.0 iallefall. fUnc duger den og, men gå heller for tøymatten (bedre). Everglide Giganta hadde jeg i en kort periode, den er dårlig. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg anbefaler blå tøymatte til omkring 20kr for bruk med IE 3.0 iallefall. fUnc duger den og, men gå heller for tøymatten (bedre).Everglide Giganta hadde jeg i en kort periode, den er dårlig. Både du og jeg vet at fUnc og Icemat knuser en tøyduk Lenke til kommentar
simes Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Eller som jeg har nevnt flere ganger tidligere, Steelpad 4D.. Endret 15. februar 2004 av zimen Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Tror dere jeg ikke fra før av har sjekket og/eller vet om andre matter på markedet, som f.eks. fUnc, Icemat og Steelpad? Jeg spurte etter EverGlide Ricochet 2.52 og dermed _driter_ jeg i de andre merkene. Enkelt og greit. BLå 20kr på clasohlson! det er musematte d Skal du ha i pro serie kjøp Func. har hørt fra en del nerder at everglide mattene ikker så gode. men det er bare rykter. Selv har jeg hørt at det er fUnc-mattene som fort blir slitt... Ellers må jeg bare takke for at dere fikk posten min opp på side 1. Dermed trenger ikke jeg å bumpe. Endret 16. februar 2004 av nkrystad Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg kan bare ikke få sagt det nok, en blå tøymatte med håndleddsstøtte er det absolutt beste underlaget for en mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå