Paulex Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei, jeg har et grovt prob. med internett omdagen. Den sender plutselig ut millioner av byes? Noen prog. som sjekker porsesser og lignende? Lenke til kommentar
JMW Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 hmm... i win xp kan du jo bare trykke "ctrl"+ "Alt" "Delete" også kommer oppgavebehandlig opp. DEr kan du jo se det meste som skjer på pc'en din... Mvh, Jon Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 kjør en scan med AdAware. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei, jeg har et grovt prob. med internett omdagen. Den sender plutselig ut millioner av byes? Noen prog. som sjekker porsesser og lignende? Hva er det du mener egentlig? Setningene dine er litt "rare". Lenke til kommentar
JMW Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 kjør en scan med AdAware. Ikke dum ide det nei...hehe... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Sender Internett ut millioner av bytes? Wow, hørt slikt! Det må være sykt. Stakkar, kanskje vi bør hente legen? Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 sannsynligvis blaster som er på maskina di Lenke til kommentar
Mr.Nut Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei, jeg har et grovt prob. med internett omdagen. Den sender plutselig ut millioner av byes? Noen prog. som sjekker porsesser og lignende? En million byte = 0,95 MB Er da ikke så mye? PS: Uansett kan maskina di ha godt av å kjøre AdAware Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Ja, den sender ut. 100-200 mill. Jeg tok vekk svchost.exe i prosesser. Nå funker den som før. Hvordan kommer jeg inn på de prosessene som starter når jeg starter maskinen? Ikke blast. Har panda titanium sjekka 10 ganger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå