candymann Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei! Håper noen kan hjelpe meg med en link til gpu voltmodden til 9800pro som man kan fikse med blyant.... ikke lodding! Jeg tror jeg har lest en artikkel om dette men er ikke helt sikker og kan ikke finne den igjen heller. Takker för svar! Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 hehe....strek fra det ene hjørnet til det andre....det må være fra høyre topp til venstre bunn.... hvist ikke virker det ikke.... du må ikke trykke for hart.... og det er viktig å sirkle rundt den 256 bitten du ser der til venstre..... og,,,,,det må være en markert avstikker til agpkanalen,,,da den krever litt mere bly ennn resten Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Du trenger ikke lete lenge for å finne Denne. Det er vel hva du er på jakt etter? Lenke til kommentar
candymann Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 hehe....strek fra det ene hjørnet til det andre....det må være fra høyre topp til venstre bunn.... hvist ikke virker det ikke.... du må ikke trykke for hart.... og det er viktig å sirkle rundt den 256 bitten du ser der til venstre..... og,,,,,det må være en markert avstikker til agpkanalen,,,da den krever litt mere bly ennn resten Har du ikke noe bedre å komme med trenger du ikke skrive noe i det hele tatt -> min mening! Lenke til kommentar
candymann Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Du trenger ikke lete lenge for å finne Denne. Det er vel hva du er på jakt etter? Den lille guiden er *gone* ! Ikke sant? Lenke til kommentar
Smukken Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ligger dog på et annet forum: http://www.ocshoot.no/ubb/ultimatebb.php?u...ic;f=7;t=000313 Lenke til kommentar
candymann Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Ok, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå