Erlendz Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg har en mx700 som er ca 1 år gammel. Jeg har vært veldig fornøyd med den så langt, men for noen uker siden begynnte den og tulle. Dvs etter at den var ladet fullt opp varte batteriene i ca 10min før det var slutt. Jeg tenkte med en gang at batteriene var problemet. Jeg har nå fått nye batterier og problemet er fortsatt der. Akkuratt likedann er det. Hva nå? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Benytt deg av garantien og få ny mus ;-) Endret 24. januar 2004 av Spaz Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Hvor lang er garantien på slikt da? er det ikke 1år? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Hvor lang er garantien på slikt da? er det ikke 1år? Er ikke sikker, men det burde minst være ett år. Du får sende en mail til Logitech og spørre Endret 24. januar 2004 av Spaz Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hvor lang er garantien på slikt da? er det ikke 1år? Du kan uansett reklamere innen 2 år, og da snarest etter at feilen er oppdaget. Så sant du har kjøpt musa i norge -> forbrukerkjøp -> 2 års reklamasjonsfrist uansett hva selger sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå