mobil_brukeren Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Hei har montert vann avkjøling i pcen men det ble ikke helt bra derfor har jeg tenkt til å sette det opp på nytt ville dette være en bra måte og sette det opp på? http://home.online.no/~olarberg/pc.bmp (filen er på ca 250 kb) Pil: Hvem vei vifta dra lufta og og inn Har tenkt til å sette radiatoren nede og skjære høl i bånd og sette vifta sånn at den dra opp kald luft derfra så blir den varme lufta dratt ut bak eller oppe Har dere noen andre forslah til hvordan jeg burde sette det? jeg har Chieftec Matrix og har vindu oppe og i side døra så får ikke skjært hull i toppen.. Takker for alle Svar! Endret 24. januar 2004 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Du kan jo sette radiatoren i front nede, men jeg savner tanken på bildet... Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 ja men er ikke radiatoren litt høy kanskje? det er en niso radiator som er kjøpt på 3dfxcool.. jeg har Niso vanntank også og den skal monteres uten for så jeg har ikke satt opp den... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hei har montert vann avkjøling i pcen men det ble ikke helt bra derfor har jeg tenkt til å sette det opp på nytt ville dette være en bra måte og sette det opp på?http://home.online.no/~olarberg/pc.bmp (filen er på ca 250 kb) Pil: Hvem vei vifta dra lufta og og inn Har tenkt til å sette radiatoren nede og skjære høl i bånd og sette vifta sånn at den dra opp kald luft derfra så blir den varme lufta dratt ut bak eller oppe Har dere noen andre forslah til hvordan jeg burde sette det? jeg har Chieftec Matrix og har vindu oppe og i side døra så får ikke skjært hull i toppen.. Takker for alle Svar! Nei!, du bør bruke slanger mellom komponentene Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Nei!, du bør bruke slanger mellom komponentene Åhhhh:P heheh har jo det da.. hehe Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Men ser det greit ut elelr burde jeg sett radiatoren forran? men den er jo egentlig for høy til å stå der...... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Knekk av ene harddiskhylla, å sett radiatoren der, der står den ikke i veien. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 jeg har 2 hd og en floppy disk de tar da 3 plasser så er det 2 skuffer så det tar den ene skoffen.. og en ganng i tiden har jeg tenkt til å kjøpe meg flere hardisker hehe.. jeg kan ta den av og sette den på tvers eller no sånt? et eller annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå