Tim Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg formaterte harddiskene og la inn nyeste version av DC+. Nå kan jeg plutselig ikke bruke Active mode i DC lengre, men Passive funker Noen som har forslag eller? Jeg har ikke på Firewall, har åpna portene fra før i min Netopia Router og jeg har lagt inn min IP adresse og port nr ved active feltet.. Tim Lenke til kommentar
zadu Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 nyeste dc++ funker fett hos meg. (har ngt) les litt på dc++ siden kanskje det står noe der Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Fått ny intern ip adresse kanskje? Da stemmer ikke lenger NAT oppsettet i Netopia boksen din... Bruker du forresten riktig ekstern ip adresse i DC++? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Jøss! Ny Intern IP adresse ja... Må jeg sette opp alt på nytt da?! Lenke til kommentar
staljin Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jøss! Ny Intern IP adresse ja... Må jeg sette opp alt på nytt da?! Ja, du må skifte. Hos meg skiftes interne IP ofte nå. Begynner å bli lei. Noe tips? Staljin Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hos meg skiftes interne IP ofte nå. Begynner å bli lei. Noe tips? Du kan jo sette statisk ip adresse på maskinen din. Det burde fungere selv om Netopia`en står som dhcp server. Lenke til kommentar
bytes Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hos meg skiftes interne IP ofte nå. Begynner å bli lei. Noe tips? Du kan jo sette statisk ip adresse på maskinen din. Det burde fungere selv om Netopia`en står som dhcp server. Statisk IP gjør susen ja. Høyre klikk nettverkskortet, og dobbelklikk tcpip valget, og sett der fast ip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå