_van_ Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 jeg skal ha 2x 512mb pc3200 brikker valget står mellom Kingston Hyper X og en eller annen Corsair type heller litt mot Kingston , fordi jeg synes navnet Kingston dukker opp i alle kompatibilitets lister. og jeg vil ikke ha noe tull men hva er best? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Corsair er i vinden og er meget bra. Kingstone var en av de beste tidligere, men har kommet litt i skyggen. Hvet ikke hvorfor. Har selv RD Ram fra Kingstone, har fungert upåklagelig. Anbefaler Corsair, har gode erfaringer med dette merket. Har TWINX PC3200LL 1024mb. Endret 24. januar 2004 av John Kr Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Begge 2 er meget gode merker! Jeg hadde nok valgt Kingstone pga. bedre cas på kingstone brikkene. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 som jeg har sagt til alle. Gamer du mye? Da er dette brikkene for deg We're taking the Industry's Most Awarded Memory one better. XMS ProSeries is our most advanced memory family yet — designed, optimized and tested to meet the Xtreme demands of the serious gamer. The XMS ProSeries is available now in single module or TwinX matched module pair configurations. Har selv 2 stk 512 brikker. Helt råe =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå