-ELK- Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hallo! Skal sette sammen bilder og film med mitt ixus 400. Trenger derfor bare et enkelt (gratis) program. Det holder med noe lignende windows movie maker ,men det funker ikke på min pc fordi jeg har windows 98. Noen som vet om noen programmer og hvor jeg får tak i de? Takk! Lenke til kommentar
olary Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Det er med ett enkelt program med kameraet.. Video Impression - Var i vertfall med det pakka til kameraet mitt.. Ola Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Avid Free DV skulle holde i masse vis Kan lastes ned på www.avid.com Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Det koster penger desverre... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=186808&hl= se mitt innlegg i den tråden Endret 25. januar 2004 av heraldo Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det koster penger desverre... Hvis du mener Avid Free DV så er det gratis fullversjon. Ikke vannmerke eller 30 dagers Direkte link til programmet: Klikk her Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå