xqus Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Her er noen bilder fra mitt siste casemod prosjekt: http://www.audunlarsen.com/index.php?show=...ery&dir=/Amalie Kom gjerne med kommenatrer. Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 nice kanskje slenge inn noen katoder/led's også... Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Stilig den! Edit: Fant visst programet selv Endret 24. januar 2004 av AL3X Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 meget stiligt, men blir det nok luftsirulering inni der?? Lenke til kommentar
xqus Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Det er plassert en inverter der, og jeg har en neonwire som skal inn. Det blir ikke så sinnsykt med luftsirkulering, men så er mini-itx kortene veldig sparsommelige på det med å lage varme og da. Framme oppe kan dere se at det er plassert en viftegrill, det er ikke noe vifte der enda. Jeg har en på lager skulle det bli for varmt. Viften i bunn er temperatur-regulert. I tilegg står det en liten 40x40mm PAPST vifte montert på ene kjøleribben til strømforsyningen slik at denne er god og kald. Jeg skal og bytte orginalviften som står på prosessoren, siden denne kan høres. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Det var en bra modd Fordi det er orginalt, så syns jeg dette var tøft...De fleste nå til dags har standard mods, alle ligner på hverandre. Men heldighvis finner folk på noe orginalt også, som dette Gratulerer med en kul mod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå