ATi-Radeon Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 ja, skrive den av er nå en ting. Men jeg kjenner mange som bare har revet av den lille biten der cd keyen sto... det er litt poor , buy self, dont be a dorkie Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 1. Alt må fpregå på jorda, Xen var kjedelig. 2. Ting man kan kjøre med. 3. Pålitelig release date Lenke til kommentar
Vamp069 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 eg vil ha ein data som kan takla spele. + ett rødt blangt kubein ----p1 233mhz 16mb minne Riva128---- Lenke til kommentar
Vamp069 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hæ. ________________________________________- Folk er smarte. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hæ. ________________________________________- Folk er smarte. Folk er smarte. -God grafikk -Bra Gameplay -Ikkje overdrevent sånn at det blir ein flopp Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Vil ha helt lik sensetivity som i HL1. Og muligheten til å drepe "vennene" dine sånn at du må begynne fra savegame eller helt fra nytt En kompis av meg har faktisk spillt HL2, men det var en helt fucka versjon. Den var sånn at man satt seg fast i vegger og måtte skyte seg løs, det var ikke lyd og du måtte starte spillet fra "consoll" fordi det ikke var noen menyer. Kansje jeg bare skal høre om jeg får prøve den versjonen, fordi man vet jo aldri når fullversjon kommer ut Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Vil ha helt lik sensetivity som i HL1. Og muligheten til å drepe "vennene" dine sånn at du må begynne fra savegame eller helt fra nytt En kompis av meg har faktisk spillt HL2, men det var en helt fucka versjon. Den var sånn at man satt seg fast i vegger og måtte skyte seg løs, det var ikke lyd og du måtte starte spillet fra "consoll" fordi det ikke var noen menyer. Kansje jeg bare skal høre om jeg får prøve den versjonen, fordi man vet jo aldri når fullversjon kommer ut det var vel den ULOVLEGE versjonen som vart lagt ut på internett. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Mye mulig So what ? trur du at valve blir så glad når folk spelar ein ulovleg beta versjon av eit spel som dei har brukt x antall år på å lage? det er jo pga denne demoen at spelet har blitt utsatt (det er ivertfall den offisielle grunnen). dessuten så vil det øydelegge opplevelsen av å spele hl2 når det kjem sidan du veit kva som kjem til å skje. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jaja...ikke skyld på meg...det var han Torbjør som hadde lastet det ned Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 En real multiplayer At du faktisk kan bruke den.. Løfte-ting-rundt-gunnern(Frykter at den bare var med i E3 techdemo for å vise den supre fysikkmotoren) Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 jeg vil seff ha bra gfx, stor frihet, bra movement osv. blabla som alle andre vil ha, men jeg kunne kanskje tenke meg å se gordon i action som det han egentlig er, en supernerd! kanskje gjennom spillet havne opp på labber hvor du løser puzzles som gjør at du kan lage deg fetere våpen/bomber/healingpotion eller noe. Noe annet jeg gjerne ser er at han utvikler seg gjennom spillet noe a la levelup, men ikke så seriøst som rollespill. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Kanskje gjennom spillet havne opp på labber hvor du løser puzzles som gjør at du kan lage deg fetere våpen/bomber/healingpotion eller noe. Noe annet jeg gjerne ser er at han utvikler seg gjennom spillet noe a la levelup, men ikke så seriøst som rollespill. Hvis ikke det er rollespill så vet ikke jeg. Man kan jo spøre seg selv hva som er rollespill... Jo, fetere og fetere våpen/bomber/healingpotion og lvlup... I vert fall så glemmte du å tilføye at du ønsket fuleperspektiv. Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Ønsker meg super ai. interaktive objekter slik at me kan stenge dører med bokhyller og bord. velte madrasser og ting på andre. masse av de vaktene vi ser på screenshots. barney i en aktiv rolle. og ikke minst noen psyko minielikoptor med motorsager som sager alt ned vis det er nødvendig for å drepe deg. er dette mulig? Endret 16. mars 2004 av tep0sen Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Der er mulig fordi det allerede er... Jaffal i alpahen jeg spillte D va ganske knall å kunne velte hyller å slikt Lenke til kommentar
megSelv :-) Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 jeg håper virkelig at det blir bedre multiplayer gameplay enn det første... og flere menneske våpen (suicidebomb)... Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 En seriøs cover forandring fra 1-eren, der alle gikk å tok cd keyer i butikkene, så min ikke funket da jeg kjøpte det! Kødder du? Gikk det virkelig an å bare hente cd-keyer i butikkene? ja noen butikker solgte coverne uten plastikk rundt, så man kan bare opne coveret og skrive ned Cd-keyen Digital-Camera ('') Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 En seriøs cover forandring fra 1-eren, der alle gikk å tok cd keyer i butikkene, så min ikke funket da jeg kjøpte det! Kødder du? Gikk det virkelig an å bare hente cd-keyer i butikkene? ja noen butikker solgte coverne uten plastikk rundt, så man kan bare opne coveret og skrive ned Cd-keyen Digital-Camera ('') Er d noen som har blitt bustet, under denne cd-key prosessen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå