ZeZar is BACK Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg vil ha: Stor mulighet for modder. En seriøs og sikker utgivelses dato. MP coop! En unskyldning fra Valve En seriøs cover forandring fra 1-eren, der alle gikk å tok cd keyer i butikkene, så min ikke funket da jeg kjøpte det! Lang og god fortelling, og masse nye screens ... hva vil dere ha? Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg vil ha det samma som i enern, sålenge man kan fighte masse mariner. Kansje litt lenger og. Håper på at de venter tell etter sommern med å gi det ut da. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 vil at ailene skal se litt mindre tåpelig ut.. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 vil at spillet skal bli litt mer "snikete" og litt skumlere (aliens som hopper på deg, noe ala headcrabsene i mørke tunneller i enern) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 vil at spillet skal bli litt mer "snikete" og litt skumlere (aliens som hopper på deg, noe ala headcrabsene i mørke tunneller i enern) Fy ******. Tror jeg var på kanten til å pisse på meg flere ganger De er skummle som fanden selv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Bort med monster! Eg er ikkje noko fan av slikt. Spilte Silent Hill 3 ei mørk haustnatt uten lys i rommet. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Bort med monster! Eg er ikkje noko fan av slikt. Spilte Silent Hill 3 ei mørk haustnatt uten lys i rommet. pøh! monster er nøkkelen til suksess.. keep 'em comming Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 I Half-Life var Black Mesa forskningsgreiene utrolig gjennomtenkt, du fikk absolutt inntrykk av at du beveget deg rundtomkring i ett vanvittig forskningskompleks. Jeg håper de klarer å få til noe lignende i toeren. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 skikkelige våpen (med iron sight sikte) + skikkelig reload (dvs. harru ett mag på 17 skudd med glock17, og trykker reload ,så bytter han mag, men du får 18 skudd pga 17 i mag + 1 kammer... uscripta AI som vist på demoer. ikke for høyt POV (må ikke flyte unaturlig høyt over bakken) MP COOP! er det noe som bør være med, så er det dette! mulighet for å ligge? bra story Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 bort med aliens, etter "overføringen" fra black mesa i nr 1 så steg liksom skuffelsen mange hakk. Har spillt spillet mange ganger etterpå, men liksom sluttet når jeg kom frem til plassen man ble kastet ut i rommet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 multiplayer COOP og lettkledde babes Lenke til kommentar
goods_hand Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 spillet er jo utrolig bra uansett, men HL2 kan vell forventes å ha bedre grafikk. kanskje litt styggere aliens sånn som i Halo. kanskje større våpenutvalg. RPG hadde jo vært litt morsomt Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg ønsker....at spillet kunne få en release-dato som Valve klarer å holde Lenke til kommentar
Me:) Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 En seriøs cover forandring fra 1-eren, der alle gikk å tok cd keyer i butikkene, så min ikke funket da jeg kjøpte det! Kødder du? Gikk det virkelig an å bare hente cd-keyer i butikkene? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Vil gjerne ha mye handlingsfrihet i spillet. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg vil ha flere muligheter til å komme til siste "brette", eller slutten av spillet. For eksempel når du kommer til en tredelt vei, der du må velge hvilken vei du skal ta. Der alle veiene fører til "slutten", du møter på forskjellige monster/aliens ettersom hvilken vei du velger. Lenke til kommentar
madmurdoc Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg ville hatt muligheten til å kjøpe nye våpen, skudd, mods og liv... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 .Ny cs mod (anti-steam ) .DVD cover med tonnevis med plastikk rundt .At jeg får den Gratise HL2 Kopien jeg er loft av Sapphire .MP .Noe som ikke kunne stjeles, f.eks: kildekodene Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 En seriøs cover forandring fra 1-eren, der alle gikk å tok cd keyer i butikkene, så min ikke funket da jeg kjøpte det! Kødder du? Gikk det virkelig an å bare hente cd-keyer i butikkene? ja noen butikker solgte coverne uten plastikk rundt, så man kan bare opne coveret og skrive ned Cd-keyen Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 ja, skrive den av er nå en ting. Men jeg kjenner mange som bare har revet av den lille biten der cd keyen sto... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå