stephan. Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei! Jeg trenger litt hjelp.. da jeg scannet med norton2k4 istad fant jeg et virus som heter Backdoor.Daemonize .. en trojan. Greit nok, men fila som er infisert er svchosts.exe (legg merke til hosts, ikke svchost.exe) Bare lurer på om jeg evt kan slette denne? Siden ingen jeg kjenner har den i system32 mappa.. (WinXP) På forhånd takk! Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 http://securityresponse.symantec.com/avcen....daemonize.html Her står d forklart enkelt og greit hvordan du kan fjerne den. Se under removal instructions. Lenke til kommentar
stephan. Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Hehe.. har lest det. Run a full system scan and delete all the files detected as Backdoor.Daemonize. Så da er det bare å slette? :< Lenke til kommentar
stephan. Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Oki, done! Takk for hjelpen.. får reboote og håpe på det beste =) Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 det er en godt praktisert metode det å la virusene/trojanene opprette filer i systemmappen med tilnærmet identiske navn til viktige systemfiler for å lure eierene av maskinene til å tro at man ikke kan slette disse filene eller rett og slett tro at der ikke er noe 'mystisk' i det hele tatt. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 And he never returned.. ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Han sletta sikkert begge for å være på den sikre sida Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Kjør Safe Mode , også kjør scanning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå