ahpadt Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Heisann! Har plutslig fått problemer med Winamp.. Feilmeldingen ser sånn ut: Feilmelding Når jeg starter å spille en sang kommer den opp, men det hjelper ikke noe om jeg trykker på "Send report". For da kommer den bare opp igjen når jeg prøver på nytt Dette irriterer meg no grenseløst. Jeg lever for Winamp! Trenger hjelp! -ahpadt Endret 24. januar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
moesen Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 De eldre versjonene av Winamp har kanskje litt lett for å "klikke". Prøv en nyere versjon eller idet hele tatt en annen versjon av Winamp. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 De eldre versjonene av Winamp har kanskje litt lett for å "klikke". Prøv en nyere versjon eller idet hele tatt en annen versjon av Winamp. Er liksom 5.01 PRO da Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 HALLO! Heisann? Har plutslig fått problemer med Winamp?? Feilmeldingen ser sånn ut? Feilmelding? Når jeg starter å spille en sang kommer den opp, men det hjelper ikke noe om jeg trykker på "Send report". For da kommer den bare opp igjen når jeg prøver på nytt ? Dette irriterer meg no grenseløst. Jeg lever for Winamp? Trenger hjelp? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 HALLO!Heisann? Har plutslig fått problemer med Winamp?? Feilmeldingen ser sånn ut? Feilmelding? Når jeg starter å spille en sang kommer den opp, men det hjelper ikke noe om jeg trykker på "Send report". For da kommer den bare opp igjen når jeg prøver på nytt ? Dette irriterer meg no grenseløst. Jeg lever for Winamp? Trenger hjelp? Drittunge Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 hvis du trykker på den blå linken på feilmelding hvor det står klikk her for å se feilmeldingen og så tar et bilde av den, kan det hende noen her kan hjelpe deg, men det pleier å være ganske kryptisk innhold i de der. uansett så er den greia du posta intetsigende. Prøvd å reinstallere? Hvorfor har du egentlig kjøpt winamp? ( ) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 hvis du trykker på den blå linken på feilmelding hvor det står klikk her for å se feilmeldingen og så tar et bilde av den, kan det hende noen her kan hjelpe deg, men det pleier å være ganske kryptisk innhold i de der. uansett så er den greia du posta intetsigende. Prøvd å reinstallere? Hvorfor har du egentlig kjøpt winamp? ( ) Har prøvd å reinstallere ja. Ikke kjøpt. *Host* ulovlig *Host* MEN! Sletta det og la inn gode gamle 2.81 Funka med en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå