DrDoogie Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Har for vane å dytte innpå med kaffe når jeg sitter og progger, som jo da har sine virkninger. Hvordan kommer man seg "ned" etter å ha drukket masse kaffe? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Tja.. Drikker ikke kaffe.. Men hvis du løper en goood tur vil du vel bli rimelig trøtt og sliten.. Da kan du bare sove og progge når du våkner.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Skal vi se... kaffe øker hjerterytmen, noe som sløver den er vel ideellt? Heroin? Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Heroin vil nok gjøre susen. Rohypnol funker sikkert også fett. Ellers så er jo diverse saker fra cannabisplanten kjent for å være avslappende Eller du kan prøve å drikke mindre kaffe, er nok både best og lettest det Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Skal vi se... kaffe øker hjerterytmen, noe som sløver den er vel ideellt? Heroin? Mm. "Med ondt skal ondt fordrives?" Jeg kan jo bare springe rett inn i en vegg da, vil anta det roer meg ned litt. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Har du drekt deg drita på kaffe? Det må jeg få prøvd meg engang, å drikke seg "drita" på vann er ikke godt nok lengre. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Skal vi se... kaffe øker hjerterytmen, noe som sløver den er vel ideellt? Heroin? Mm. "Med ondt skal ondt fordrives?" Jeg kan jo bare springe rett inn i en vegg da, vil anta det roer meg ned litt. Kan jo gi fullstendig motsatt effekt også? Hmm... Du kan jo alltids ta turen innom Oslo S og spørre de erfarne "medisinerene" hva som funker? Som nevnt er vel cannabis også ideellt, men det medfører en viss risk for å programmere _litt_ feil, i samme slengen. PS. Da er en stor, god porsjon kaffe satt over Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Har du drekt deg drita på kaffe? Det må jeg få prøvd meg engang, å drikke seg "drita" på vann er ikke godt nok lengre. Kristoffer Schau drakk seg "drita" på en liter kald espresso, var visst en "anbefalt, fiffig liten rus"... Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Masse kaffe på tom mage er ganske interesant... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Masse kaffe på tom mage er ganske interesant... Ja, jeg kom på det jeg også. "Hm, hva med å spise litt?". Kall det gjerne et drastisk virkemiddel, men det ser ut til at det hjalp. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 BAH! Feiging, første gang du får kaffeshakes Doogie? Man skal liksom nyte rusen Hihi, husker jeg drakk ca. 1,3 liter kaffe en dag, riktignok var halvparten av det cappucino, men pokker som jeg rista et par timer etterpå Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 En trøst kan jo være at når man har drukket kaffe i x antall år, blir man verken hyper eller "shakey". I hvertfall ikke jeg. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Kaffe er vont. Det lukter vont, ser vont ut, og ikke mins, det smaker vont. Skjønner ikke at folk gidder og tømme i seg kaffe. Hvis en blir trøtt, ja da er det bare og legge seg da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Lord-KGA nå var det LIKE før jeg bruke "smaken er som baken, delt"-klisjeèn her, men jeg holdt meg... I mitt tilfelle: Det lukter herlig, det smaker himmelsk, det ser deilig ut. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 I mitt tilfelle: Det lukter herlig, det smaker himmelsk, det ser deilig ut. Meg og Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Kaffe er godt det. Og hvis man kombinerer det med små matretter, blir den ennå bedre. F-eks kaffe til nybakt brød og hvitost, eller kaffe og sjokolade Høy har jeg aldri blitt på kaffe, men for de som blir det kan det vel fikses med koffeinfri kaffe - logisk nok. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 prøv å drikk endel kaffe på tom mage, ganske deilig rus og som nevnt over, det hjelper å spise hvis det skulle bli for ille. Lenke til kommentar
hart Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Med mindre du vil dytte innpå noe "relakserende" så er vel eneste nedtur fra koffenhøydene å vente.. skal ta sånn ca 6-8 timer for levra å bryte ned koffein om jeg husker rett (for de som har litt mer peil, halveringstiden er ca 4 timer). Dødelig dose for koffein iflg felleskatalogen er 10g, toxisk/giftig dose er 1g (10-15 kopper kaffe, men det er vel det dere refererer til som "artig rus" ) Finner at ett mulig virkemiddel for å kontrollere en overdosering (hjertebank og alt det der) vil være et kortidsvirkende barbiturat (barbiturater gruppe legemidler tidligere brukt som feks sovemiddel). Men, DISCLAIMER!; ikke forsøk noe av dette selv. Snakk med lege om dere liker å leve. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Legestudent i huset? Jeg står fremdeles på mitt, heroin is teh way to go Lenke til kommentar
hart Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 nope.. biolog (stipendiat i bioinformatikk, genetikk)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå