normal Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 for å unngå minst 90% av problemer med data: ALRDI: KOMPLOTT.NO, IBM, 3 parts minne, NVIDIA (med sine støge drivere som klikker hele tiden, hjelper jo ikke noe at de er et par prosent raskere når de føkker i vinkel hver gang man skal spile CS) ABIT ELLER VIA Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Er flittig bruker av Notisblokk. Her er et notat som er oppbevart om Kjøpsloven: ------------- Kort og godt om Kjøpsloven: Kjøpsloven gir deg rett til å klage i 5 år på mangler med en vare som er ment å vare vesentlig lenger enn to år. Selger må sannsynliggjøre en konkret årsak til at feilen er kundens skyld, hvis han skal slippe unna. I Stavanger byrett ble Nokia dømt til å betale reparasjonen av en videospiller, som røk etter tre og et halvt år. Kilde: Forbruker Rapporten Nr. 10/96 s.44. Saken gikk helt til høyesterett, der kjøperen fikk medhold. Kilde: Dine Penger Nr. 1/2002 s. 78. Dommen er m.a.o. rettskraftig. -------------------- Du kan si at man har 5 års "garanti" på varer som hører inn under denne loven, rettspraksis tatt i betrakning. ________________ skarsk [ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-03-16 22:18 ] Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 hvis du går ned på komplett med den vil du mest sannsynlig få ny hd på stedet, muligens med mellomlegg, mot en større disk.. D fikk jeg. "alle som har feil med de diskene kan bare komme med de for ibm har trukket tilbake den serien, pga så masse feil" Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-17 19:33, MetiCx skrev:"alle som har feil med de diskene kan bare komme med de for ibm har trukket tilbake den serien, pga så masse feil" Hvis de har trukket den tilbake, betyr det at man kan komme med friske 75gxp-disker også, og få byttet dem eller.no sånt? Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 du er Gæii ibm (ish biin mongo) 4 eva Lenke til kommentar
fakeq Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hadde en IBM 30Gb, Hadde akurat samme problemene med ulyder å greier, plutselig forsvant hardisken bare, Merk: Bruker du å ta hardisken ut av strømforsyninga mye så vær obs! de små pinnene har lett for å knekkes, å få brist etter en stund med bruk, disse skadene kan være ganske skjult.. Bestilte meg en 60Gb Maxtor, håper den funker bra =) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-16 21:18, normal skrev:for å unngå minst 90% av problemer med data:NVIDIA (med sine støge drivere som klikker hele tiden, hjelper jo ikke noe at de er et par prosent raskere når de føkker i vinkel hver gang man skal spile CS) Vet ikke hvorfor du har problemer, hos meg har alltid nVidia drivere funka helt fint. (utenom visse beta drivere, men slikt skal man da heller ikke bruke) Lenke til kommentar
house Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 jeg på denne tiden av året i fjor kjøpte meg en IBM 75gxp 45gig... etter en liten stund starta den å lage stygge skrape lyder... meeen, jeg skal si dere det, til tross for varme og stygge lyder... så funker den som ei klokke.. elller.. vel nesten som ei klokke da.... takker **** for at jeg har solg den ... solgte gamle PC'n min uten GARANTI what so ever... Housey... tips, har du en IBM HD.. selg den til en dum person eller bytt den inn! Lenke til kommentar
msh Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg hadde samma skrape lyd på min IBM 75gxp 45gig for 2t siden.Jeg har tatt backup av hele HD.Så jeg er heldig,det som er litt morsom er at du hadde det også skrape lyder fra HD for ca 1T siden. Min HD funker ennå,men jeg veit at den kommer til å død. ALDRI MER IBM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå