Gå til innhold

Rar oppførsel....

cwerner

Anbefalte innlegg

Når jeg nettop skulle starte dataen i dag, fikk jeg et rart problem:

Den begynte å boote og windows XP bildet kom opp, den holdt på en god stund lenger en vanlig.. også plutselig restarta den seg, og etter at den teksten på starten som viser hvilket skjermkort du har, kom det opp noe: det hadde skjedd ett eller annet når jeg starta daten, tror det var en driverfeil, og jeg kunne velge om jeg ville starte den i safe mode, i samme konfigurasjon som den var sist gang jeg starte ordentlig eller om jeg ville prøve å starte den på nytt.

Jeg valgte å prøve å starte den på nytt med den samme konfigurasjonen, men da bare hang den seg etter Windows XP bildet, da tok jeg bare og skrudde av PSU'en (med den bryteren bakpå) også skrudde jeg den på igjen, etter windows XP bildet ble plustelig skjermen svart i noen sekunder, før den kom inn på påloggingsmenyen.

Den har også begynt å bruke veldig lang tid på å skru seg av i den siste måneden nå. Og når jeg skulle prøve battlefield for noen dager siden bare restarta den seg etter ti minutter og nå så bruker den veldig lang tid på å starte. Kan disse problemene ha noen sammenheng?

Taker for svar

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...