Andyax Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg vet det er mange andre som vil vise frem siden sin her på forumet, men jeg har aldri fått noe ordentlig kritikk. Kan noen gi meg det?? Min nyeste hjemmeside Takk på forhånd Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 - "Her er det plass til reklame!...." MÅ vekk. - Trapes-et i headeren (der det står studiogames.tk) står lenger til venstre enn menyen. Så ikke helt bra ut - Times New Roman et par steder - Bakgrunnsbildet blir gjentatt horisontalt og vertikalt - Counteren teller ikke unike, bare antall besøk - .tk popupen kan fjernes Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Hvis du skal ha den reklamegreiene, så er det kanskje lurt om du bruker enn annen adresse enn hotmail? Er vel neppe noen som tar noe sånt seriøst? :-) "Litt" store menyknapper De strekene rundt headeren minner om en dårlig kopi av Kanal 24, og Kanal 24 sin er støgg! Dessuten er det glipper her og der. Litt mye luft til høyre i "hoveddelen" Bakgrunnen som går igjen er nevnt. Nevner den igjen :-) Hele bakgrunnen og menyen også minner litt om gradientgreiene jeg lagde på PowerPoint for en del år siden. Jeg ser tre forskjellige formater på datotekstene. Det var min mening... Terningkast: 3 Endret 24. januar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Litt intensivt å se lenge på.. og ALT for mye bruk av gradients. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Ideen, oppsettet er i seg selv ryddig og bra. Men selve designet er muligens ikke helt gjennomførbar og kanskje noe buggy. Når man lager en slik type side, så foretrekker jeg at siden minimum skal fungere i Opera, Mozilla og IE, og da helst likt. bakgrunnen som repeteres, den med gradient effekten, blir det litt for mye av og den er ikke seamless på forsiden så er logo forskjøvet litt til venstre, sjekket på PC avdelingen, der så den riktig ut den reklame plassen kunne kanskje byttes ut med et fancy standard size reklame banner hvor du reklamerer for reklameplass datoformateringen er kanskje noe feil/uvant, jeg har aldri sett noen bruke skille mellom dag og måned med \, fonten er ikke lik her på enkelte steder, så er også fargen litt for lys/dårlig kontrast med bakgrunnen. Bestem deg også for hvor du vil ha datoen, ser at du har teksten "Av [forfatter] [dato]" enkelte steder i bunnen, mens andre steder så er dato etter tittel øverst, blir litt rotete kolonnen med banner og release titler, har litt mer spacing på høyre side enn på venstre hvis du skjønner ikke helt samme font over hele siden, teksten under ukens bilde virker som times likte menyknappene på en måte, men bruk av mouseover effekt i javascript er noe jeg helst ikke foretrekker, CSS og a:hover funker bra nok for meg Ser også at du bruker noe javascript triks, når jeg f.eks har musa mi over PS2 bildet med samuraisverd, så lyser også opp PS2 knappen på venstreside, kan være kul effekt bildene helt øverst, han Halo mannen osv, med den gule border rundt seg, virket ikke helt perfekt, men nå er jeg en slags perfektsjonist hehe border på tabellen virket litt standard, blir ikke helt samkjørt med border på logo Menyen bugger litt i Opera, XBOX knappen får masse svart greier over og under seg, pluss at mouseover ikke helt funker på de under XBOX der Ellers kom jeg ikke på noe mer akuratt nå, ikke giddet å sjekke om siden validerer og sånt, ellers så er det bra ide, bare fortsett videre på den du, trenger bare litt småpuss her og der Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Takk for kritikken. Har prøvd å fikse litt av det du sa nå. Håper det ble bedre [url="http://www.studiogames.tk"]www.studiogames.tk[/url] Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Ang. validering: Fatal Error: No DOCTYPE specified! Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 DOMAIN NAME IS CURRENTLY UNAVAILABLE. PLEASE TRY AGAIN IN 5 MINUTES. grr hvorfor kan ikke folk skaffe seg et normalt sted å hoste sidene sine på med en normalt domene Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 DOMAIN NAME IS CURRENTLY UNAVAILABLE. PLEASE TRY AGAIN IN 5 MINUTES. grr hvorfor kan ikke folk skaffe seg et normalt sted å hoste sidene sine på med en normalt domene ikke alle som gidder å bruke penger på det Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 men hva med å bruke originaldomenet i stedet? ikke bruke www.studiogames.tk, men brukt http://home.no.net/bllizard/studiogames/s.htm?? er jo litt greiere! synes jeg i hvertfall.. men det beste er jo seff å ha et .no domene elns... finnes mange billige webhoteller som tilbyr slikt.. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Bruker www.studiogames.tk fordi det er mye lettere å huske. http://home.no.net/bllizard/studiogames/s.htm er mye vanskeligere. Hvis jeg skulle ha fått meg .no ville det kostet penger og jeg har ikke særlig med reklame. Så jeg holder meg til .tk Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Skjønner deg godt, men .tk er så ustabilt! noen ganger funker sidene, andre ganger ikke... kunne kanskje prøvd å fiksa redirect hvis .tk er nede (går det an btw?)... da er siden din oppe hele tiden, med mindre home.no.net også er nede, men da fpr du jo ikke opp noen av delene! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg har ikke mye greie på dette med web-design å sånn, men jeg synes det var tøff jeg... Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Takk skal du ha Jeg har fått den krittikken jeg trenger så nå er det bare å fikse på små feilene Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Mouseover virker ikke skikkelig i Opera Foreslår at du bruker CSS heller Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 hvordan fjerner jeg .tk banneret? sliter med det til musikk.tk Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Logg inn på My DotTK og gå til My Marketing -> Dot TK Linker Promo Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 ingen som reagerte på de enorme knappene? Siden ble litt intens i lengden,, ville anbefale en noe softere farge.. Men ellers,, keep it upp Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Greit nok, men skal du lage en grafikkbasert/ oppbygget webside, så får du gjennomføre det helt. - Menyknappene var håpløst store og ikke tøffe i det hele tatt. - Headeren mangler helhet. Enten så fjerner du de greiene med 5px stygg oransje stroke, eller så bygger du de inn med resten av header (til venstre) - Den "release list" greia var litt stilig, men har ingenting sammen med resten å gjøre. - Skilleren mellom nyhetene bør dekke hele artikkelen ut. Ser helt rart ut slik det er nå. Nyhetene var forøvrig veldig rotete. - Siden slutter alt for brått. Ingen side for min smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå