Gå til innhold

Noen som liker siden min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- "Her er det plass til reklame!...." MÅ vekk.

- Trapes-et i headeren (der det står studiogames.tk) står lenger til venstre enn menyen. Så ikke helt bra ut

- Times New Roman et par steder

- Bakgrunnsbildet blir gjentatt horisontalt og vertikalt

- Counteren teller ikke unike, bare antall besøk :thumbdown:

- .tk popupen kan fjernes

Lenke til kommentar

• Hvis du skal ha den reklamegreiene, så er det kanskje lurt om du bruker enn annen adresse enn hotmail? Er vel neppe noen som tar noe sånt seriøst? :-)
  • "Litt" store menyknapper
  • De strekene rundt headeren minner om en dårlig kopi av Kanal 24, og Kanal 24 sin er støgg! Dessuten er det glipper her og der.
  • Litt mye luft til høyre i "hoveddelen"
  • Bakgrunnen som går igjen er nevnt. Nevner den igjen :-)
  • Hele bakgrunnen og menyen også minner litt om gradientgreiene jeg lagde på PowerPoint for en del år siden.
  • Jeg ser tre forskjellige formater på datotekstene.

Det var min mening... :roll:

Terningkast: 3

Endret av EndeligFerie
Lenke til kommentar

Ideen, oppsettet er i seg selv ryddig og bra. Men selve designet er muligens ikke helt gjennomførbar og kanskje noe buggy. Når man lager en slik type side, så foretrekker jeg at siden minimum skal fungere i Opera, Mozilla og IE, og da helst likt.

• bakgrunnen som repeteres, den med gradient effekten, blir det litt for mye av og den er ikke seamless
  • på forsiden så er logo forskjøvet litt til venstre, sjekket på PC avdelingen, der så den riktig ut
  • den reklame plassen kunne kanskje byttes ut med et fancy standard size reklame banner hvor du reklamerer for reklameplass ;)
  • datoformateringen er kanskje noe feil/uvant, jeg har aldri sett noen bruke skille mellom dag og måned med \, fonten er ikke lik her på enkelte steder, så er også fargen litt for lys/dårlig kontrast med bakgrunnen. Bestem deg også for hvor du vil ha datoen, ser at du har teksten "Av [forfatter] [dato]" enkelte steder i bunnen, mens andre steder så er dato etter tittel øverst, blir litt rotete
  • kolonnen med banner og release titler, har litt mer spacing på høyre side enn på venstre hvis du skjønner ;)
  • ikke helt samme font over hele siden, teksten under ukens bilde virker som times
  • likte menyknappene på en måte, men bruk av mouseover effekt i javascript er noe jeg helst ikke foretrekker, CSS og a:hover funker bra nok for meg ;) Ser også at du bruker noe javascript triks, når jeg f.eks har musa mi over PS2 bildet med samuraisverd, så lyser også opp PS2 knappen på venstreside, kan være kul effekt
  • bildene helt øverst, han Halo mannen osv, med den gule border rundt seg, virket ikke helt perfekt, men nå er jeg en slags perfektsjonist hehe
  • border på tabellen virket litt standard, blir ikke helt samkjørt med border på logo

Menyen bugger litt i Opera, XBOX knappen får masse svart greier over og under seg, pluss at mouseover ikke helt funker på de under XBOX der :dontgetit:

Ellers kom jeg ikke på noe mer akuratt nå, ikke giddet å sjekke om siden validerer og sånt, ellers så er det bra ide, bare fortsett videre på den du, trenger bare litt småpuss her og der :thumbup:

Lenke til kommentar

Greit nok, men skal du lage en grafikkbasert/ oppbygget webside, så får du gjennomføre det helt.

- Menyknappene var håpløst store og ikke tøffe i det hele tatt.

- Headeren mangler helhet. Enten så fjerner du de greiene med 5px stygg oransje stroke, eller så bygger du de inn med resten av header (til venstre)

- Den "release list" greia var litt stilig, men har ingenting sammen med resten å gjøre.

- Skilleren mellom nyhetene bør dekke hele artikkelen ut. Ser helt rart ut slik det er nå. Nyhetene var forøvrig veldig rotete.

- Siden slutter alt for brått.

Ingen side for min smak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...