Veritæs Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hva er dine innstillinger og dine resultater Siden jeg har Asus HK så gjelder dette: Jumperfree configuration CPU external freq (FSB) DRAM freq AGP/PCI freq CPU Vcore DDR reference voltage og denne da? jeg har 2.8 på mitt RAM men kan bare velge mellom 2.85 eller 2.75 hva er best her? APG VDDQ voltage hva skal dette være? Performance mode DRAM timing by SPD noen som har funnet den ultimat løsning på dette? Jeg har denne på auto nå Dram CAS latency Dram RAS precharge Dram CAS to RAS delay Dram precharge delay Dram burst length Performance acceleration mode Dram idle time Dram refresh rate Graphic adapter priority Graphic aparture size Spread spectrum ICH delayed transaction enable/disable hva er best MPS revision (1.1 eller 1.4) hva er best ok det var det tusen hjertelig mange takk for alle svar, resten av pc data ligger i profilen. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 er det bare meg som har 2.6 p4 her? Lenke til kommentar
felge Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 ja.. vi ekte mannfolk er gått over til AMD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå