pebru Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Jeg lager en counter-strike film, og jeg har ca. 20 scener i alt. Men av en ellerannen grunn så stopper framvisern å spille filmen etter 8. sene. Alle scenene etterpå står også, bare musikken spiller videre. Hvilke innstillinger er det jeg må endre på så den fortsetter å spille og ikke stopper opp selv om master browseren fortsetter å gå og tiden går også. Pebru Endret 24. januar 2004 av pebru Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Har du brukt mange fades? Edit: Oppgi spesifikasjoner på maskinen din takk Endret 24. januar 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
pebru Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) nei, jeg har ikke en eneste fade Intel 2.4 ghz prosessor (clocked to 2.99) 512 ddr ram Asus motherboard WinXP Jeg regner med at du ikke trenger grafikk kort og lydkort Endret 24. januar 2004 av pebru Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Det var rart. Sånt pleier å oppstå når det er mange fades i filmen. Maskinen er jo også absolutt kurrant. Lenke til kommentar
pebru Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 jeg har netopp fått pinaccle 9.0, og jeg har samme problemet. jeg redigerte en av de jeg lagde i 8.0 og den begynte å henge litt. så spola jeg litt, og satt på full screen. så plutselig var alt fra introen og til ca 40 sec borte fra main viseren. den tikker igjennom, men den viser ikke bilde. hvis jeg exporterer til mpeg format så blir den delen bare svart. hva er galt?? Lenke til kommentar
pebru Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 jeg har prøvd meg fram litt, og jeg har problemer med transitions. det virker som det øderlegger. en går bra på starten der bildet står, men så virker det ikke i neste scene bytte, der det er fra stille til video. i stad virket det, når virker det ikke. jeg blir ikke klok på det programmet jeg. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg har skrevet dette i lignende tråder, men en gang til altså: Min erfaring med Pinnacle er at det lett blir krøll hvis du forandrer på noe etter at meny og menylenker er satt. Gjør det til slutt, og gå deretter direkte til klargjøring og brenning. Brenn på -/+rw-plater, og kopier i NERO. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har skrevet dette i lignende tråder, men en gang til altså: Min erfaring med Pinnacle er at det lett blir krøll hvis du forandrer på noe etter at meny og menylenker er satt. Gjør det til slutt, og gå deretter direkte til klargjøring og brenning. Brenn på -/+rw-plater, og kopier i NERO. Hei! Har du et annet program å anbefale da? Jeg har prøvd et par andre (husker desverre ikke navn). Men jeg syntes Pinnacle Studio 8 var det programmet som lagde best og flottest menyer.. Også likte jeg disse transistor(?)ene.. Er åpen for forslag! Lenke til kommentar
adonis Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Oppgrader til Studio 9 når den er på markedet om en liten måneds tid. Rapporter jeg har fått tilsier at dette er en meget stabil og god pakke. /Øystein Lenke til kommentar
pebru Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 jeg har denne allerede fikk denne for litt over en uke siden men takk for tipset! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 jeg har denne alleredefikk denne for litt over en uke siden men takk for tipset! Hvor fikk du den fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå