Gå til innhold

Redigreing i Pinnacle 8.0

Anbefalte innlegg

Jeg lager en counter-strike film, og jeg har ca. 20 scener i alt.

Men av en ellerannen grunn så stopper framvisern å spille filmen etter 8. sene.

Alle scenene etterpå står også, bare musikken spiller videre.

Hvilke innstillinger er det jeg må endre på så den fortsetter å spille og ikke stopper opp selv om master browseren fortsetter å gå og tiden går også.

Pebru

Endret av pebru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Har du brukt mange fades?

Edit: Oppgi spesifikasjoner på maskinen din takk ;)

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

nei, jeg har ikke en eneste fade

Intel 2.4 ghz prosessor (clocked to 2.99)

512 ddr ram

Asus motherboard

WinXP

Jeg regner med at du ikke trenger grafikk kort og lydkort :p

Endret av pebru
Lenke til kommentar

jeg har netopp fått pinaccle 9.0, og jeg har samme problemet.

jeg redigerte en av de jeg lagde i 8.0 og den begynte å henge litt.

så spola jeg litt, og satt på full screen. så plutselig var alt fra introen og til ca 40 sec borte fra main viseren. den tikker igjennom, men den viser ikke bilde. hvis jeg exporterer til mpeg format så blir den delen bare svart. hva er galt??

Lenke til kommentar

jeg har prøvd meg fram litt, og jeg har problemer med transitions.

det virker som det øderlegger. en går bra på starten der bildet står, men så virker det ikke i neste scene bytte, der det er fra stille til video.

i stad virket det, når virker det ikke. jeg blir ikke klok på det programmet jeg.

Lenke til kommentar

Jeg har skrevet dette i lignende tråder, men en gang til altså: Min erfaring med Pinnacle er at det lett blir krøll hvis du forandrer på noe etter at meny og menylenker er satt. Gjør det til slutt, og gå deretter direkte til klargjøring og brenning. Brenn på -/+rw-plater, og kopier i NERO.

Lenke til kommentar
Jeg har skrevet dette i lignende tråder, men en gang til altså: Min erfaring med Pinnacle er at det lett blir krøll hvis du forandrer på noe etter at meny og menylenker er satt. Gjør det til slutt, og gå deretter direkte til klargjøring og brenning. Brenn på -/+rw-plater, og kopier i NERO.

Hei!

Har du et annet program å anbefale da? Jeg har prøvd et par andre (husker desverre ikke navn). Men jeg syntes Pinnacle Studio 8 var det programmet som lagde best og flottest menyer.. Også likte jeg disse transistor(?)ene..

Er åpen for forslag! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...