Mads-b Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 for en stund siden klarte jeg å sprenge en cd rom INNE i spilleren (ikke cd rommens feil). Etter dette står det på alle cder jeg leser at disse er korrupt. Hva er det første som går i stykker? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 I teorien skal en CD-Rom der en CD har gått i stykker, kunne brukes. Jeg stoler ikke så mye på det, så når jeg sprengte en CD inne i CD-brenneren min, kjøpte jeg like godt nytt. Hva mener du med hva som først går i stykker? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Hva er det første på min kjære komponent som mest sannsynlig blir skadet?? Vil spille diablo 2 i DAG! Er det ingen som har en fikseguide?? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Vel. Som sagt, Cd-romen din hadde jeg personlig ikke villet brukt lengre, for selv om en tar ut de forskjellige småbitene så kan det hende det er enda mindre biter igjen inne i den, og om DETTE skjer så er det store muligheter for å få riper i platene. Og det er ihvertfall ikke heldig om en skal spille online eller slikt. Tror ikke resten av maskinen din lider under noen umiddelbar fare da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå