TarjeER Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Frenchie, skjønte ikke det? jeg får vell en ny hvis den er ødelagt, jeg fikk nytt hovedkort når det var ødelagt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Dette er i så fall en brukerfeil og det dekker ikke garantien Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Frenchie, skjønte ikke det? jeg får vell en ny hvis den er ødelagt, jeg fikk nytt hovedkort når det var ødelagt. Det kan hende at det var en skade på kjernen når du fikk cpuen. Men du kan jo ikke bevise at du ikke har påført skaden. Er de kjipe så vil du ikke få noe igjen på garantien, men hvis du har bestilt hos komplett så vil du sikkert få en ny en. De pleier og være snille når det gjelder garanti/retur-. Endret 24. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Frenchie, skjønte ikke det? jeg får vell en ny hvis den er ødelagt, jeg fikk nytt hovedkort når det var ødelagt. Det kan hende at det var en skade på kjernen når du fikk cpuen. Men du kan jo ikke bevise at du ikke har påført skaden. Er de kjipe så vil du ikke få noe igjen på garantien, men hvis du har bestilt hos komplett så vil du sikkert få en ny en. De pleier og være snille når det gjelder garanti/retur-. har testa cpu og den funka, tok en anna fårå en anna pc og fek same probleme. INgen start beep eller skjermbilde. So då må det vere noke anna. Har forresten k7n2 delta Ils Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 er det feil på hovedkortet da? Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 mitt funka før ii dag men då var cpuen nede på 1100mhz og so klokka eg den tilbake til amd 2500+ og då klikka det for den. Prøvde å resette den men til ingen nytte. Tok so og skifta kjølepastaen og satt på vifta igjen og då starta den berre opp uten å gje start lyd og uten å gje skjermbilde Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 cpuen er død!!!! det e min sannsynligvis fann en svart stygg flekk på den. Sjekk din du og. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg og en venn hadde samme problem med våre Asus A7N8X kort! Det er ikke asus kort du har? Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 hadde det same korte som du seie der, men har no fått nytt for eg sendte det inn og bytta i K7N2 Delta ILSR (MSI). Men veit det e kjølings problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå