Gå til innhold

Får ikke noe på skjermen!

TarjeER

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Frenchie, skjønte ikke det? jeg får vell en ny hvis den er ødelagt, jeg fikk nytt hovedkort når det var ødelagt.

Det kan hende at det var en skade på kjernen når du fikk cpuen. Men du kan jo ikke bevise at du ikke har påført skaden. Er de kjipe så vil du ikke få noe igjen på garantien, men hvis du har bestilt hos komplett så vil du sikkert få en ny en. De pleier og være snille når det gjelder garanti/retur-.

Endret av FrenChie
Lenke til kommentar
Frenchie, skjønte ikke det? jeg får vell en ny hvis den er ødelagt, jeg fikk nytt hovedkort når det var ødelagt.

Det kan hende at det var en skade på kjernen når du fikk cpuen. Men du kan jo ikke bevise at du ikke har påført skaden. Er de kjipe så vil du ikke få noe igjen på garantien, men hvis du har bestilt hos komplett så vil du sikkert få en ny en. De pleier og være snille når det gjelder garanti/retur-.

har testa cpu og den funka, tok en anna fårå en anna pc og fek same probleme.

INgen start beep eller skjermbilde.

So då må det vere noke anna.

Har forresten k7n2 delta Ils

Lenke til kommentar

mitt funka før ii dag men då var cpuen nede på 1100mhz og so klokka eg den tilbake til amd 2500+ og då klikka det for den.

Prøvde å resette den men til ingen nytte.

Tok so og skifta kjølepastaen og satt på vifta igjen og då starta den berre opp uten å gje start lyd og uten å gje skjermbilde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...