TarjeER Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Like før jul sendte jeg inn Hovedkortet og CPU til Komplett.no for test, jeg fikk mail om at Hovedkortet var defekt og et nytt ville bli sendt! jeg mottok det i dag.. og nå har jeg koblet alt i, men ingenting kommer på skjermen. Og, ja, jeg har testet et annet Skjermkort og annen skjerm, men det har ikke noe med det å gjøre, hva kan det være???? Jeg blir fortvilt! Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 fekk same probleme akkurat, hadde akkurat skifta ut kjølepastaen og satt på vifta men den ve ikkje starte. Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 jeg la oxo på kjølepasta nå.. kan det ha noe med det å gjøre? Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 hmmm kan hende. Men eg ha akkurat rensa den med linol og latt den ligge i 2t og tørka, men eg la et tynt lag med pasta, fann og ut at en liten bit av prosessoren var vekk. Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 tror du dette har skjedd med meg? Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 det må nesten du vete, men min funka i nokre sekund før eg skifta pastaen so det kan godt hende det e den. Men min prosessor har funka fint før med det forrige hk'et som var av same type som eg har no. Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 alt av vifter og slikt går, og den "Feil" pipelyden kommer ikke, men skjermen gir ikke respons.. og den skrur seg ikke av. Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 akkurat det same her. kan noken please hjelpe oss 2 i nød! Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 ska teste om det hjelpe å snu cpu vifta kan hende det e problemet. kjeme me svar om nokre minutt. må sikkert ha på ny pasta. Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Det var første gang jeg la på kjølepasta selv, kan jeg ha gjort noe galt? Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 samme her. trur vi sete i same fella eg. Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 er det ingen som vet mere enn vi? som kan svare oss? hjelp! Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 hjalp ikkje å snu vifta. men den var feilplassert fann eg ut. Men cpu'en ser fin ut. Maskina startar no og men vil ikkje kome på skjerm, får heller ikkje pipelyd denne gangen. Ha du sjekka om cpu vifte strømmen e kobla t skikkeli. Det e viktig. Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 gleimte faktisk å spørre om du har resetta biosen din. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg mottokk noen deler av HWB og akkurat det samme skjedde meg. Så jeg sendte alle delene tilbake så får de finne ut om det er noe som er galt. Men hvis det ikke kommer noen lyd så kan det jo være at speaker-pluggene er satt feil. Sjekket det? For det bør jo absolutt komme feilmeldingsbeep... men det gjorde ikke i mitt tilfelle heller så da vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 speaker plug e fast og på riktig plass den Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 har reseta bios, og jeg har speaker pluggen i.. men fatter ikke hva som er galt. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Bruk forstørelses glass og sjekk om du finner noen som helst skade i cpu`n... Finner du en skade vil du vell ikke få noe tilbake på garantien.. Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 ska teste med en ny cpu no, en som ikkje heire t meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå