svennand Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Er nå i gang med å ta backup av dvd samlinga mi... problemet er at de dvd'ene ligger på rundt 5,2 til 7 gb per plate! Er det noen som har en god og rask måte å få strippet vekk alt mulig unyttig, som for eksempel bonusmaterialet, undertekster annet en norsk og språk andre en engelsk... slik at dvd'en vil komme under 4,7 gb... er snakk om en god del dvd'er så hadde vært fint å hatt ett lettvint og hurtig program... og forresten det er ikke snakk om å gjøre om til DIVX men å legge dem på harddisken til ISO o.l for brenning ut igjen på dvd plate... Lenke til kommentar
collargoll Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Dvdshrink! Gratisprogram som du finner på nettet. Der kan du velge hva du vil ta bort. Anbefales! Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 DVD X Copy anbefales sterkt, meget enkelt og med høy kvalitet. Mulighet for å kutte bort og krympe. Alt i ett program. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 -Siste versjon av DVD shrink 3.12 er genialt til dette formål. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg har aldri fått DVD Shrink til å funke skikkelig når jeg skal brenne platene ut etterpå fungerer de ikke.. :|. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Slenger meg på og sier meg enig til gutta med DVDshrink. Bruker forresten nero til å brenne filmen. Lenke til kommentar
Trinity Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Slenger meg på og sier meg enig til gutta med DVDshrink. Bruker forresten nero til å brenne filmen. Enig Dvdshrink er best ,gratis og du får det på norsk med hjelpefil for de som trenger det. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) takker allesammen... Når dere bruker dvd shrink. pleier dere å ha video compretion automatic? eventuelt blir det mye kvalitetstap av dette ? fikk 85,4% på innstillingen der... Endret 24. januar 2004 av svennand Lenke til kommentar
Smukken Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Det er helt greit - du vil ikke merke noen forskjell ift. orginalen. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Vil du bare ha selve filmen pluss litt bra lyd og tekst så velger du re-author knappen. Da får du mest sannsynlig 100% på filmen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Støtter de som anbefaler DVDshrink siste versjon. Pleier å bruke automatisk krymping for så å gå over alt det andre som jeg ikke vil ha med. Fjerner det. Da vil krympingen av hoved materielle som du vil ha minke ergo mindre kvalitets tap. Men en helt vanlig film som blir krympet har en store problemer med å se forskjell på. Har bare opplevd det en gang, det skyldtes at det var vanvittig mye ekstra materiell på dvd. Mvh Ole edit Du sier at du ikke får filmene til å virke etter at du har brukt dvd shrink,,, hvilket program bruker du til å brenne ut med. Hvis du bruker Nero så husk at alle filene som blir generert av DVDshrink skal legges i mappen som heter video_ts Da skal det gå som en drøm Endret 24. januar 2004 av Crazy Joe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå