RAPTORR Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) jeg har et modem fra firstmile jeg fikk linja igår shsl fra dem funka til jeg rotet med modemet når jeg skulle åpne porter men så fikk jeg det ikke til så reseta jeg den etter det så kommer jeg ikke på nett bare på modemet det står ip og alt på status og den tar pakkker ? men ppp/act lampa lyser ikke men dsl lampa lyser? og jeg kommmer in på zyxels sine konfrgreingsidene ? modeme mtt er prestige 700 series jeg kjøner ikkke noe ting jeg har prøvd oppdatere firmware ikke det heller kan noen hjelpe meg pleas sorry for skrive feil Endret 24. januar 2004 av RAPTORR Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Send meg en melding med din epost addresse så sender jeg deg deg default rom som jeg selv fikk fra Firstmile Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 takk men den må være til shdsl kan noen gude meg? Lenke til kommentar
staaland Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hepp, Standard konfig, som du får ved å resette boksen til Default settings funker mot Firstmile (Zyxel Dslam) ihvertfall. Trykk inn den lille knappen mellom Pwr Connectoren og Ethernet pluggen. (Prestige 791) Husker ikke hvor resett knappen er på Prestige 782, men burde ha samme resultat. heZ Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Standard funker ikke da den da er ikke er satt opp med enet-encap og VCI feil. Men denne brukeren har fått hjelp og er på nett nå :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå