vihovde Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Dette er vel ett MEGA bra tilbud, synes det var billigt jeg http://www.gibud.no/Files/ObjectInfo.cfm?Id=194349 Endret 24. januar 2004 av vihovde Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Det er noe av det dummeste..... BÅDE P4 og celeron i samme maskin, wiiiiiiiiiiiiiiii Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 jupp...her snakker vi røverkjøp...bokstavelig talt... dr_k Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 ser mere ut som Røversalg spør du meg svindel.no Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Det oser av skrivefeil i annonsen også Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Prisene stiger tydeligvis dramatisk etter 3 mnd bruk. I følge han der i allefall. Endret 24. januar 2004 av zeph Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Ironi, ikke sant? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 ikke mobb.. den har jo: 52*24*52* lg cd brenner Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Folk som legger ut sånne auksjoner har like mye mellom øra som en glassmanet... Mener nå jeg... Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Ble det produsert disker under IBM navnet for 3 måneder siden? Vet det ikke er lengesiden hiatchi tok over, men det er vel mer en 3 måneder siden? Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Ble det produsert disker under IBM navnet for 3 måneder siden? Vet det ikke er lengesiden hiatchi tok over, men det er vel mer en 3 måneder siden? Han har vel fått komponenter som er ett par år gammle da vet du Man må jo få tømt lagrene med gammle ting Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hvis noen handler av ham er de så dumme at de nesten fortjener å bli lurt. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Hvis noen handler av ham er de så dumme at de nesten fortjener å bli lurt. Har man ikke peiling på hva man kjøper, så rådfører man seg med noen som har det Er mesten enig med deg, men det er nå en gang slik at ikke alle har samme innsikt som deg og meg + noen til Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Hvis noen handler av ham er de så dumme at de nesten fortjener å bli lurt. Har man ikke peiling på hva man kjøper, så rådfører man seg med noen som har det Er mesten enig med deg, men det er nå en gang slik at ikke alle har samme innsikt som deg og meg + noen til Synes at du er teit som henger ut folk.... Hva om det er deg som har lyst å TJENE litt ekstra Camiller til en bil. Hvorfor skal du bry deg om det da? Finner nok endag noe om deg også, så skal jeg poste det i forumet. Jeg skal får alle mine venner skrive en kommentar om hvor dum du er osv... Vil du har likt det? Bare vent Endret 24. januar 2004 av Vaio Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Studer også karakterboken hans , den skulle vel garantere for et godt kjøp. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Vaio: Ah! Så det er DU som er selgeren! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Vaio: Ah! Så det er DU som er selgeren! ehh. nei. Er i utlandet akkurat nå, studere.. synd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hvis noen handler av ham er de så dumme at de nesten fortjener å bli lurt. Hvorfor det? Ikke alle som har peiling. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Hvis noen handler av ham er de så dumme at de nesten fortjener å bli lurt. Har man ikke peiling på hva man kjøper, så rådfører man seg med noen som har det Er mesten enig med deg, men det er nå en gang slik at ikke alle har samme innsikt som deg og meg + noen til Synes at du er teit som henger ut folk.... Hva om det er deg som har lyst å TJENE litt ekstra Camiller til en bil. Hvorfor skal du bry deg om det da? Finner nok endag noe om deg også, så skal jeg poste det i forumet. Jeg skal får alle mine venner skrive en kommentar om hvor dum du er osv... Bare vent Viss jeg er teit, greit nok... Men SVINDLERE trenger å bli hengt ut skal du bli forsvarsadvokat når du blir stor ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå