Ivan Drago Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Prøver å hjelpe noen bekjente med å koble opp en UNEX bredbåndsrouter, har denne modellen : http://www.unex-tech.com/Product/Broadband...50p/IS050p.html Når jeg kommer inn i opsettet til routeren får jeg spørsmålet "obtain IP adresses", hvilket av disse skal jeg da velge ? "via PPTP" "via PPP over ethernet" "via DHCP" "static" Alt jeg har av info angående ADSL abbonement er brukernavn (xxxxxxxx) epostadresse [email protected] ADSL nummer xxxxxxxx Trenger jeg ikke en del flere opplysninger før jeg kan sette opp routeren ? Må jeg da ringe kundeservice ? Hvilke opplysninger trenger jeg å vite for å sette opp routeren ? Kan jo ikke bruke installasjons CD-en slik man gjør når det kun er en PC som kobles rett til ADSL modemet, eller ?? Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 "via PPP over ethernet" Det er det Telenor bruker med dynamisk IP. Aktiver DHCP på LAN, så er det bare plug and pray. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå