Gå til innhold

Siemens S55

Goody

Anbefalte innlegg

S55'en er en all right telefon det. Bare synd at knappene er så vonde å trykke på. Særlig valg knappene, de stikker deg i tommelen.

Stikker i tommelen......? Trykker du med flere kilos trykk på den? Da kan jeg skjønne det. Nok om det....

Nei, jeg gjør ikke det. Men de er spisse, og etter et stunds wapping, så blir det ganske ubehagelig. Siemens har aldri klart dette med knapper. Har ikke prøvd en Siemens telefon til dags dato som er god å skrive med. Men, som sagt: nok om det.

Endret av Swag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du ikke absolutt trenger å legge inn bakgrunnsbilde og ta bilder med S55 så er jo displayet klart og tydelig å se på .Det er jo ikke noe dårlig display i så måte. trenger jeg å ta bilder og se på dem bruker jeg digitalkameraet mitt heller. Er litt gammeldags, men MMS er ikke tingen for meg . ;)

Lenke til kommentar

For 900,- er S55 et GODT kjøp.

Du finner ikke NOE bedre til den prisen iallefall!!!!!

Er vel bare å si som Elkjøp: LØØØØP OG KJØØØØP!!

Finner du ut at du ikke liker den så kan du alltids selge den senere via bruktmarkedet her, eller QXL.

Lenke til kommentar
S55'en er en all right telefon det. Bare synd at knappene er så vonde å trykke på. Særlig valg knappene, de stikker deg i tommelen.

Stikker i tommelen......? Trykker du med flere kilos trykk på den? Da kan jeg skjønne det. Nok om det....

Nei, jeg gjør ikke det. Men de er spisse, og etter et stunds wapping, så blir det ganske ubehagelig. Siemens har aldri klart dette med knapper. Har ikke prøvd en Siemens telefon til dags dato som er god å skrive med. Men, som sagt: nok om det.

skal si meg enig i at Siemens ikke kan det med å lage gode taster i grunn med tanke på trykkfølsomhet og at de kasnkje kan være litt "skarp". Men det er noe som vel jeg har vent meg til... :roll:

Endret av _dAwn_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...