Thomas2 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hallo folkens, jeg har hatt en bygge pc en stund , det vil si 2 år og er stort sett vært fornøy med den, men pc har begynt å bli ustabil, etter jeg har spilt en stund begynner skjermbildet å flimre Slik ser min pc ut i dag Amd socket MSi k7ng-lisr radeon 9800 Saphhire Minne 512 Apacer 333hz prossessor 2400 athlon 266 hz cheitech 360 watts strømforsyning Ved utlity programmet viser den system temp 50 og cpu 63-65 Hvilket bør jeg skjøpe når jeg prioiterer disse vilkårene Egenskapene for hovedkortet 1.Stabil 2.Ytelse-prossessor minne og grafikk 3.brukervennlighet 4.look Nogen tips?!! Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Se i anbefalinger på hw.no. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Maskin din virker ikke så utdatert egentlig, ser sys/cpu tempen din og vil med det si; Kabinett vifter hadde hjulpet _mye_! Endret 24. januar 2004 av LoS Lenke til kommentar
Thomas2 Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Et ekstra spørsmål jeg vil legge til er, jeg har valgt intel baserte kort har hatt dårlig erfaring med amd kort, dårlig stabilitet er hovedårsaken til min avgjørelse. Lurer på om antall kondensatorer øker stabilitetet den minsker jo rippelspenningsom det kalles altså støy fra spenningen i kretskortet som fører matespenningen utover til ic-er osv, abitog asus er begge gode kandikater men hvem synes du jeg bør velge, og hvorfor Lenke til kommentar
LoS Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 ASUS pga fullverdig prescott støtte Ikke rart du syns amd er ustabilt med de temperaturene du har Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Aldri opplevd noe ustablit med AMD de siste 2-3 årene. . . Kanskje jeg har vært heldig... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Et nytt hovedkort og CPU på socket 754 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå