Mio Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Heisann! Lurer på om noen kan anbefale xbox spill dem synes selv er knallbra! Lurer også på om noen vet om spill som ligner soul calibur og dead or alive 3 Har spilt colin mc rae 4 litt,er ganske bra..men litt vanskelig å styre bilen. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hva har du fra før, da? Men hvis du ikke har Halo anbefaler jeg STERKT at det anskaffes! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Har det kommet til norge da? Lenke til kommentar
Krims Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) jeg vet ikke om du liker fps men hvis du gjør det er halo absolutt et flott spill. Et annet spill er lotr return of the king som riktignok ikke er fps men det er veldig bra, også gøy i co-op. Endret 25. januar 2004 av Rodney Mullen Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Star Wars:Kotor Halo GTA:3 & VC SegaGT kanskje... Timesplitters2 Indiana Jones Splinter Cell Tony Hawk 2x/3/4/UG ...alle er bra, 3&4 er billig Masse Andre++++ som ikke huskes i farta Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 KOTOR og LINKS 2004 (hvis du liker golf da...) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hva med Mortal Kombat:Deadly Alliance?Har det på PS2 og digger det så utrolig masse. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Hei igjen! Har ikke testet Halo enda, men jeg fikk det med i pakka når jeg fikk xbox'en. Har ikke hatt xbox mer enn i 3 dager Fikk Halo til pc, men synes ikke det var så bra der. Kanskje jeg skal teste det ut på xbox'n etterpå. Lenke til kommentar
BiRkebEineRskinKe Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 SW:KOTOR Halo Time Splitters2 Splinter Cell Morrowind Prince of Percia Soul Calibur(du hadde kanskje det?) Need For Speed:Underground Lotr:rotk osvosvosv.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Project Gotham Racing 2 Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Splinter Cell, Halo, Deathrow, KOTOR... TOP SPIN! Lenke til kommentar
magneto Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Synes også alle med Xbox burde spille igjnom JSRF. Det er en av de beste Xbox stundene mine ihvertfall. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei igjen! Har ikke testet Halo enda, men jeg fikk det med i pakka når jeg fikk xbox'en. Har ikke hatt xbox mer enn i 3 dager Fikk Halo til pc, men synes ikke det var så bra der. Kanskje jeg skal teste det ut på xbox'n etterpå. Gjør det! Halo er mye bedre på Xbox. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Halo, Prince of Persia, KotOR, Kill_switch, D&D: Heroes, MK:DA. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ja, dæven, Kill.Switch er det *ingen* som nevner på dette forumet - men det må jo være et av de beste spillene til XBox i 2003 (!) En salig blanding mellom Halo, Splinter Cell og CS:CZ. Hadde dette spillet hatt enda mer snike-elementer ala Splinter Cell, så hadde det vært innertier. Det kan til tider bli litt ensformig, men det er så mye sprell du kan gjøre at det er en fryd å spille. Men utfra sluttdialogen så ligger det iallefall an til Kill.Switch 2... I multiplayer fungerer D&D:Heroes overraskende bra, og kan også anbefales. Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 SW KOTOR !!!!!!!!!!! drit bra spill!!! Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jet set radio future Project Gotham Racing 2 Worms 3d (utrolig morsomt sammen me venner) XIII er også kult, både i singelplayer og i multiplayer. Collin mc.rea rally4 Rallysport challange Grabbed by the ghoulies og mer som eg ikke husker Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Ja, dæven, Kill.Switch er det *ingen* som nevner på dette forumet Hehe, det er jo ikke så rart. Det er jo noe av det mest lameste amrikanske propagandaen jeg har vert borti på lenge. Endret 7. februar 2004 av t2xg Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 PGR2 + live = alt du trenger. Headset gjør det bare enda bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå