Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hardware.no har tatt over verden?!

Anbefalte innlegg

... Skulle sjekke mailen og surfe litt, vekket skjermen fra sove-modus og registrerte at ICQ klienten hadde mistet kontakt med ICQ servern. Satte den til å koble til igjen og åpnet Opera med startsiden Hardware.no.

Hardware laster helt fint opp nye nyheter til meg og jeg går i gang med å åpne alt innteresant i nye opera vinduer. Starter Outlook for å laste ned ny mail da ICQ igjen maser om at den ikke får kontakt. Trykker på den knappen som åpner ICQ sin server status i webleseren, og får ikke kontakt.. Humm, ICQ er nede, uvanlig tenker jeg, og rett etterpå kommer Outlook opp med melding om at Hotmail, Tele2's email, og universitetets e-mail er utilgjengelige..

Virkelig merkelig tenkte jeg, klødde meg i hodet og forsøkte å åpne tilfeldige sider fra Opera, http://www.hotmail.com gir inget svar, google er død, cnn.com er død, bbc.com er død, vg.no er død, men hardware.no lever i beste velgående. Har søkt på produkter og gått inn i forumet, gjort ting som ikke ligger i disk-cache altså, men ingen problem...

Resten av internet og mail er tydeligvis dødt!!!

Har hatt data siden ~1987 og internett i mange år, men DETTE har jeg alldrig opplevd tidligere.......

Så, om det virkelig er HARDWARE.NO som har tatt over verden, er jeg glad for at jeg er en god venn av siden, da kanskje den sparer meg? :smile:

Er det andre som har opplevde noe slikt??

Er det noen som har den ringeste anelse om hva som kan forårsake slikt? -Jeg mener, er det feil på nettverket lokalt hos meg, skulle hardware.no være dødt også, og om feilen ikke er lokalt, så er det noe som har slått ut alt uten om hardware.no og det er også ulogisk.....

-I'm puzzled!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd med MS Explorer også, samme resultat...

Har Bredbandsbolagets oppkobling, får ikke tilgang til http://www.bredbandsbolaget.com heller...... SYKT!

Edit:

Og siden postene mine kommer til forumet og blir vist, så HAR jeg kontakt med Hardware.no... Det er bare resten av verdens internet som er dødt... WTF?

-Det er kanskje et kraftig spark bak av "noen" for å få meg i gang med å lese til matte-eksamen som jeg har på fredag.... hehehe... "None" har sabba driverene i XP slik at CD-Romen ikke fungerer (nytter ikke å fjerne og legge til på ny) i håp om at jeg ikke skulle kunne spille, men siden nettet fungerte da, lastet jeg ned nocd "patch" og fortsatte.. Kanskje "noen" har sørget for at dette heller ikke er mulig nå... Men mailen min.. det var å gå for langt...

:wink:

[ Denne Melding var redigert av: Dargar på 2002-03-12 18:24 ]

Lenke til kommentar

Begynner å gå tom for internetsider å teste, men så langt er -alt- dødt utenom hardware...

Dette er virkelig sykt..

Kjører Norton Internet security og tviler derfor på at det er virus/hacker... Kanskje et nytt sært Lille-Myke insekt i erfarings-vinduet???

:smile:

Prøver en reboot så får vi se! -Det bruker å hjelpe, bortsett fra de gangene erfarings-vinduet låser seg i avlogginga og ødelegger systemfilene sine slik at man må re-instalere alt for å få startet igjen....

Wish me luck!

Edit:

tja, etter reboot fungerte ingenting, men nå virker hardware og allt annet igjen.. søkt..

Noen som (tror) de hvet hva det kan ha vært?

[ Denne Melding var redigert av: Dargar på 2002-03-12 19:33 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...