kunka Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg var inne på en sånn warez side og det komme mange sider i favoritter og når jeg sletter dem kommer det bare nye. Vet noen hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Kjøre SpyBot og AdAware, evt reinstallere nettleseren om du ikke får det bort med de to. EDIT: Du kan også slutte å besøke warez sider dah. Endret 24. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
kunka Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Jeg bruker Avant Browser som kjører på IE. Så skal jeg avinnstallere IE? EDIT: Jeg vet det, men det er diverse ting jeg trenger... Endret 24. januar 2004 av Sundelin Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 ^^ Prøv med SpyBot/AdAware først. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 www.google.com Klikkbare lenker er somregel foretrukket. Men nå fikk han vel link til det han var ute etter så... Lenke til kommentar
kunka Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Ja, klikkbare linker er foretrukket, men jeg måtte gjennopprette stasjon C for den hadde ødelagt nesten hele PC-en. Når jeg åpnet et program så lukket det seg etter bare noen sekunder. Så jeg fikk ikke innstalert adware eller spyware. Takk fo hjelpen PoleCat Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 bruk opera:) mye bedre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå