zaico Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Min bror bestilte seg et abit nf7s-v2 demovare fra komplett men fikk selvfølgelig feil kort, han fikk feil levert et abit KD7A. Før vi i det hele tatt orker å montere kortet lurer jeg på hvordag det er å overklokke med det? Klarer det 200 mhz fsb? Kan man klokke fra bios? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Ser i brukermanualen at det går å klokke fra bios, men noen som har erfaringer med kortet? Hvor mye ytelse mister man i forhold til Nforce 2 kort? Har aldri testet socket a via kort hvordan funker disse? Er det enda mye tull med de der via 4in1 driverne? Lenke til kommentar
hart Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Jeg er ikke helt stødig på hvor mye det kortet kan klokkes (jeg klokker ikke selv). Jeg har et KD7 som har KT400 chipsett (du har KT400A) og det eneste jeg kan si er at dette chipsettet er j**** varmt sammenlignet med nForce sine chipsett. Når du skal klokke kan/vil det bli litt høyere temp. Om det er mulig å oppnå 200Mhz FSB må jeg overlate til noen som har forsøkt å det til å svare på. Uansett, skal du klokke så hiver du sikkert inn en ti-femten vifter så det problemet skulle vel løse seg selv Edit: I bios er det mulig å stille inn FSB hastigheter.. les her så laster du ned manualen og leser den.. Endret 24. januar 2004 av hart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå