Papillon Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Når jeg skrur på pc'en, tar det fra 5-20 min før hele greia låser seg. Da blir skjermbildet fryst og det nytter ikke å trykke på noe. Dette gjør at jeg må restarte pcn i et kjør, noe som er en smule irriterende. Er vel sannsynelig at det er et virus jeg har fått. Er det noen som vet noe om dette og hvordan jeg blir kvitt det? Har kjørt Adaware og Spybot, men får ikke kjørt Norton da pc'en henger seg før søket er ferdig. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Blir Pcen veldig varm? Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 hmm.. Update windows eller formater maskina(sist nemt= siste løysning) prøv å scanne windows mappa feks med et anti virus prog. du kan også sette inn anti virus cd'en i oppstart og ta en scan før du kjem inn i windows..(trur eg) Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Kan du ikke ta en virus sjekk i safemode? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Pc'n blir ikke veldig varm. Når jeg hører på lyden fra pc'n, så jobber den som før, men skjermbildet fryses og alt låser seg. Skal prøve oppstart i sikkerhetsmodus. Er det en prosess som forårsaker dette problemet, sånn at jeg kan avslutte riktig prosess og dermed avverge problemet? Takker for svar Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Ingen med samme problem? Noen som vet hvordan jeg kan få fikset problemet fort... før pc'n klikker? Norton tar for lang tid Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Noen som kan ha en liten tanke om hva som skjer? Alle tips mottas med glede Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Mitt tips som ha fjerna masse shit hos meg er å laste ned et par sånn derre anti trojan programmer. Det må jo være et virus du har fått. Søk hos vår Beste venn så finner du nok noen. Jeg husker ingen navn, men mulig andre her kan noen. Funker ikke dette så er jo formatering greit. Kjøp mange CD-R plater og ta backup. Lykke til EDIT: Drastisk feil? Hmm.... Endret 24. januar 2004 av P@yNe Lenke til kommentar
olavr Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 P@yNe skrev: Mitt tips som ha fjerna masse shit hos meg er å laste ned et par sånn derre anti trojan programmer. Det må jo være et virus du har fått. Søk hos vår Beste venn så finner du nok noen.Jeg husker ingen navn, men mulig andre her kan noen. Funker ikke dette så er jo formatering greit. Kjøp mange CD-R plater og ta backup. Lykke til EDIT: Drastisk feil? Hmm.... Gå til google som nevnt over og søk etter f.eks SOBIG F Da er gjerne førstevalget en link til symantec der du gratis kan laste ned et lite program som fjerner ormer. Tror det er plass til det på en diskett. Det finnes også en "patch" fra Microsoft som bør være installert på forhånd. Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå