Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke enklere å legge inn brukernavnet og passordet på telefonen.Jeg har satt opp min telefon til å lese e-mail kl 10,15 og 20.00,da leser den den samme e-posten som pc'en gjør,og da slipper du å ha flere e-post adresser.Enkelt og lettvint,ingen nye passord,log in eller rot med servere.

Lenke til kommentar
Er det ikke enklere å legge inn brukernavnet og passordet på telefonen.Jeg har satt opp min telefon til å lese e-mail kl 10,15 og 20.00,da leser den den samme e-posten som pc'en gjør,og da slipper du å ha flere e-post adresser.Enkelt og lettvint,ingen nye passord,log in eller rot med servere.

stilig! d må jg og gjøre. takk for tipset!

Lenke til kommentar

Digg, hvordan gjør du det(fortsatt ikke vent meg helt til P900 menyen :p )

Lenke til kommentar

Kontrollpanel>meldingskontoer>E-post>rediger,Lag et "kontonavn"(f-eks E-post) Skriv"Ditt navn"(Gandalf the Grey,he,he) Skriv inn din E-postadresse,Skriv inn "forbindelsetype"(trolig pop3) "Internettkonto"Bruk samme som du bruker på Opera(GPRS)>Trykk "Innboks" Nå må du fylle inn de samme dataene som du har på din E-postleser.(Du har de trolig på et ark.Outlook,verktøy,kontoer på PC'en) "Nedlasting" Bare overskrifter.>Utboks,Fyll inn Serveradresse( smtp....)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...