potetskrell Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg har spilt battlefield i en uke nå, men plutselig får jeg meldingen om at cd-key'en ikke er "valid". Hva kan det komme av? Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Fikk nesten samme melding i går på Catch serveren. "Cd key in use" Det varte bare et par timer så kom jeg inn igjen. Merkelig. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Reinstallerte nå nettopp og gjett, det funket! Veldig merkelig... Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Litt off-topic men kjøpte for noen år siden en Elkjøppc. Etter et år eller noe måtte jeg formatere harddisken og skulle innstallere Win 98. Brukte da den orginale CDen jeg fikk med fra Elkjøp. Den var ikke en gang åpnet. Men når jeg skulle skrive inn koden som fulgte med fikk jeg en beskjed om at dette var ugyldig kode. Det stod videre at dette mest sannsynlig var en piratkopi og at jeg burde sjekke om dette virkelig var den orginale CDen. Hadde vært morsomt å gått til Elkjøp og spurt om hvorfor de selger Windowscder som ikke har godtjent serienummer, og spurt om de jukset, men fikk i steden lånt meg en maskin og hentet en kode fra internett... Snodig likevel, selv om det ikke akkurat hadde noe med tråden å gjøre. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Det som muligens skjer er at noen andre er på og spiller med samme cd-key samtidig. Har du gitt keyen din til noen? Er det noen som kan ha sett den? Ellers kan jo noen bare ved en tilfeldighet ha tastet inn din key... Det er litt surt. Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Har ikke lånt bort cd'n og er ganske sikker på at ingen har sett/kopiert koden. Har heldigvis ikke opplevd det noe mer. Lenke til kommentar
RIW Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Dette kan være pga en annen venn eller noe av deg har fått fatt i denne key en, Det er grunnen til at det står CD-Key in use. Ganske logiskt, men................. Lenke til kommentar
insider Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 er kipt hvis noen har "stjålet" keyen din.. test å se om den er valid senere .. ellers er jeg redd for at du må kjøpe det på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå