deo123 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg har bestillt med Aopen 1557 barebook og saker for selvbygging. Det jeg lurte på er om noen her har hatt erfaring med å sette sammen disse selv, jeg tenker da spesiellt på 1555, 1556 modellene som egentlig er ganske like 1557. Noen som kanskje har bilde av maskinen før de har montert tastaturet? Av hvordan CPU og kjølesystemet sitter montert? Kanskje også en monteringsanvisning som så jeg kunne ha forberedt meg litt? Lenke til kommentar
TMH Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Offtopic: Kan man bytte ut skjermkort på barebookene (bærbare?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Offtopic: Kan man bytte ut skjermkort på barebookene (bærbare?) I noen, men de fleste går det ikke på. Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 hvor bestilte du denne bærbare fra? finner ingen som selger aopen barebook pcene... Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Om du f.eks søker på prisguide.hardware.no, på barebook så finner du mamoz Men, om du søker på Psdata sin webshop på barebook finner du dem billigere :-) Men sider jeg bestillte har Psdata satt sammen sin Tundra modell, og den er VELDIG prisdyktig. Det er ikke noe vits å sette sammen selv om man ikke har komponenter fra før, pga at totalprisen for Tundra maskinen er så lav. + at de gir 2 års garanti på hele sulamitten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå