sidewinder Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei. har ikke all verden med peiling på overklokking, men har iallefall lest guiden. Har ett Asus A7N8X-E deluxe hk. og xp 2800 barton. Har pc 3200 ram. 1*512 har bestilt en til, men har ikke fått den enda... Er det noen som kan gi meg en litt detaljert beskrivelse på hva, jeg skal forandre i biosen, samt til hva jeg skal forandre ? På forhånd takk Lenke til kommentar
vega77 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei. har ikke all verden med peiling på overklokking, men har iallefall lest guiden. Har ett Asus A7N8X-E deluxe hk. og xp 2800 barton. Har pc 3200 ram. 1*512 har bestilt en til, men har ikke fått den enda... Er det noen som kan gi meg en litt detaljert beskrivelse på hva, jeg skal forandre i biosen, samt til hva jeg skal forandre ? På forhånd takk Sitter med samme oppsett selv. prøver oc for første gang. Du må inn i bios å forandre på cpu external freq (fsb'n) Agp frequency bør settes til 66MHZ. CPU Vcore må du muligens øke for å få det stabilt. Det finner du under advanced/advanced chipset PCI bussen bør låses til 33MHZ. Vet ikke hvordan dette gjøres. Kanskje noen andre som vet ?? kjører føreløpig 185 x 12.5 CPU Vcore 1.775 vegard Lenke til kommentar
Flames Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Selv kjører jeg 11,5*200 = 2300mhz .. Jeg har satt opp vcore til 1,75volt. Har låst agp til 66mhz.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå