Einarn Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Er det mulig å gjøre slik at en må bruke smartkort for å starte maskinen? hvordan kan jeg evt. lage dette? noen som kanskje har gjort dette? Lenke til kommentar
TerjeJensen Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Aner ikke, jeg har en sånn port også...ubrukelig spør du meg! :smile: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Quote: On 2002-03-12 18:02, Einarn skrev:Er det mulig å gjøre slik at en må bruke smartkort for å starte maskinen?hvordan kan jeg evt. lage dette?noen som kanskje har gjort dette? Smartkort? mener du slike til parapoltunere og slikt? Lenke til kommentar
Cray Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Her er løsningen: Du må ha: *smart kort. *smart kort skriver *smart kort leser Du kobler av/på ledningen inn på releet, slik at viss ikke du har rett smart kort i, vil ikke maskninen starte. Enkelt og greit. Litt dyrt, men litt må man ofre.... Brenner låner du av noen som har "pirat"kort brener Smartkortleser finner du her. http://www.hammar.no/handlesystem/visvarer...tles&menyvalg=8 Lykke til :smile: Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg har et prosjekt med bruk av telefonkiosk-kort gående. Det jeg tenker er at du kobler SPWR slik at det blir kontakt først når telekortet er i (det er jo små metallflater på telekortet, right??) For maxx sikkerhet kan du jo ha nøkkel i tillegg...... Jeg har en idé til som blir for vanskelig å forklare som gjør at ikke du kan bruke hvilket som helst telekort....... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Du kan også kjøpe msi k7T 266a pro2-ru. Der får du med en liten dings til å koble på en usb ledning. Når denne er aktivert må den stå i for at maskinen skal starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå