dor123 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg har en s-S-ATA harddisk som system disk,og en 80G harddisk som master,og en DVD-Rom som slave på den,hvor skal jeg da sette CD-Brenneren for og få best ytelse? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Ehh... har du så mange valg? Da putter du den som secondary master. Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Ja,kan jo bytte om så jeg får cd-brenneren som slave til harddisken,eller så kan den stå alene som s master,eller så kan jeg sette harddisken alene og koble dvd'en og brenneren på samme ide kabel!!! Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hvis du skal brenne over materiale fra IDE disken vil det være en å fordel om brenneren er på en annen kabel. Som en regel kan du si at det er en fordel å ha hver enhet på separat kabel så langt det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Takk for svaret,men forrige cd-brenner jeg hadde mistet buffer hele tiden så brenningen stoppet etterhvert,disse problemene kom når jeg satte in S-ATA haddisken? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Har desverre ikke annet råd enn å prøve deg frem litt. Kan ha vært feil på den forrige brennern? Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Nei,ikke noe feil på den,testa den i en annen pc og da funka den fint!! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Rådet er fortsatt det samme, brenneren på secondary master. Da går iallefall alt gjennom kontrolleren før den brennes. Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Jepp,da setter jeg den der og prøver det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå